Manchester United melakar kemenangan ketiga berturut-turut dalam EPL

Manchester United melakar kemenangan ketiga berturut-turut dalam EPL. Manchester United meraih kemenangan ketiga berturut-turut dalam Liga Perdana di bawah pengurus baharu Erik ten Hag untuk memastikan permulaan bermasalah Leicester City pada musim ini diteruskan di Stadium King Power.

Manchester United melakar kemenangan ketiga berturut-turut dalam EPL


Penyudah halus Jadon Sancho daripada hantaran Marcus Rashford selepas 23 minit mengekalkan kebangkitan United baru-baru ini dan membolehkan mereka membina kemenangan di tempat sendiri menentang Liverpool dan di tempat lawan ke Southampton.


United kekal mengawal sebahagian besarnya menentang Leicester yang tidak dikenali, yang kekal di kedudukan tercorot ketika mereka mencari kemenangan liga pertama mereka musim ini dan yang, bersama pengurus Brendan Rodgers, merasakan ketidaksabaran penyokong tuan rumah.


Penjaga gawang David de Gea terpaksa melakukan penyelamatan yang baik daripada sepakan percuma James Maddison pada separuh masa kedua tetapi sebaliknya United jarang bermasalah, dengan Casemiro muncul sebagai pemain gantian dan Cristiano Ronaldo, seorang lagi pengganti lewat, menghampiri dengan sepakan basikal akrobatik.

Previous Post Next Post