Telefilem Korban Penunggu Hospital

Ini merupakan telefilem seram, korban penunggu hospital yang dibintangi oleh Fauziah Latiff, Aprena Manrose dan Kodi Rasheed. Telefilem ini ditayangkan buat kali pertama pada 20 oktober 2018 dan akan ditayangkan semula pada 24 September ini. Selain itu korban penunggu hospital akan ditayangkan sekali lagi pada 11 November 2023 ini tau.

Kalau korang belum tonton lagi, boleh layan hujung minggu ini ya.


Telefilem Korban Penunggu Hospital




Sinopsis Korban Penunggu Hospital

Telefilem korban penunggu hospital ini mengisahkan tentang sekumpulan sahabat yang pergi ke sebuah hospital yang usang dan ditinggalkan. Di sana mereka bermain permainan seram bernama Turut Perintah Bakawali.


Sejak itu, seorang demi seorang daripada mereka mati. korang nak tahu siapa yang kekal? sama-sama kita saksikan.

Info telefilem


Korban penunggu hospital ini ditayangkan di astro citra  Kali pertama ia ditayangkan adalah pada Sabtu, 20 Oktober 2018 pada jam 9:00 malam. Tayangan kali kedua pula akan dilakukan pada 24 september 2022 di saluran yang sama.


Antara pelakon yang terlibat adalah Fauziah Latiff, Aprena Manrose, Kodi Rasheed, Fatin Afeefa, Jaa Suzuran, Andi Bernadee dan Shukri Tahir. 


Review


Bagi yang masih belum tengok, aku nak kongsikan review telefilem korban penunggu hospital ini. Secara keseluruhannya ia merupakan telefilem seram. Banyak adegan seram yang boleh membuat anda meremang.


Ditambah pula dengan permainan yang di mainkan oleh para pelakon dalam cerita ini sangat mengena dengan penonton. Jadi kalau korang rasa seram sejuk tu, buat tak tahu jer lah.


Makin seram pula bila sahabat-sahabat ini mula hilang satu persatu. Dapatkah mereka keluar dari situ? korang kenalah tonton sampai habis ya.


Selamat menonton.

Previous Post Next Post