David Beckham beratur selama 12 jam untuk beri Penghormatan Kepada Ratu Elizabeth

 David Beckham yang penuh emosi berkata memberi penghormatan kepada Permaisuri adalah "istimewa" selepas dia beratur selama 12 jam untuk melihat Elizabeth II terbaring dalam keadaan. Bekas kapten England, 47, adalah antara mereka yang mengambil giliran untuk berjalan melepasi keranda di Westminster Hall.


David Beckham beratur selama 12 jam untuk beri Penghormatan Kepada Ratu Elizabeth



"Adalah istimewa berada di sini, untuk meraikan dan mendengar cerita berbeza yang dimiliki orang ramai," katanya selepas itu.


Dia mengimbas kembali: "Untuk menerima OBE saya, saya membawa datuk dan nenek saya bersama saya - yang benar-benar membesarkan saya menjadi seorang raja besar dan peminat Keluarga Diraja - dan jelas sekali saya mempunyai isteri saya di sana juga.


"Untuk meningkatkan, untuk mendapatkan kehormatan saya - tetapi kemudian juga Baginda, untuk bertanya soalan, untuk bercakap. Saya sangat bertuah kerana saya dapat mengalami beberapa saat seperti itu dalam hidup saya, untuk berada di sekeliling Baginda.


“Kerana kita semua dapat melihat dengan kasih sayang yang telah ditunjukkan betapa istimewanya dia dan betapa istimewanya dia serta legasi yang ditinggalkannya.

“Ia adalah hari yang menyedihkan, tetapi ia adalah hari untuk kita mengingati legasi luar biasa yang ditinggalkannya.


"Setiap kali kami berdiri di sana apabila kami memakai baju Three Lion itu dan saya mempunyai lilitan tangan saya dan kami menyanyikan God Save The Queen, itu adalah sesuatu yang sangat bermakna kepada kami.


"Setiap kali kami melakukannya, ia adalah sesuatu yang istimewa."

Beckham berkata melihat Kebawah Duli Yang Maha Mulia berbaring dalam keadaan adalah detik yang penuh emosi

Beckham menyertai barisan panjang di sepanjang Sungai Thames pada jam 02:00 pada hari Jumaat dan mendedahkan bahawa dia dan orang-orang di sekelilingnya telah disemarakkan semasa menunggu mereka dengan kerepek Pringles, gula-gula limau serbat, kopi dan donat.


"Kami semua mahu berada di sini bersama-sama. Kami semua ingin merasai sesuatu di mana kami meraikan kehidupan Ratu kami yang menakjubkan dan saya fikir sesuatu seperti ini bertujuan untuk dikongsi bersama," katanya.


"Hari ini sentiasa sukar dan sukar untuk negara, sukar untuk semua orang di seluruh dunia, kerana saya fikir semua orang merasainya dan fikiran kami bersama keluarga dan jelas sekali dengan semua orang di sini hari ini.


"Saya fikir dengan datang pada pukul 2 pagi ia akan menjadi sedikit lebih senyap - saya silap."

Previous Post Next Post