Penyokong Kelantan Nak Beli Saham TRW Bernilai RM 3 Juta

Penyokong Kelantan Nak Beli Saham TRW Bernilai RM 3 Juta. Prestasi baik kelantan fc ketika ini banyak membuka mata banyak pihak. Disamping itu, pengurusan pasukan yang baik menjadikan kelantan salah satu pasukan bakal menyerlah di liga super musim hadapan.


Penyokong Kelantan Nak Beli Saham TRW Bernilai RM 3 Juta




Penyokong Kelantan Nak Beli Saham TRW Bernilai RM 3 Juta

Baru-baru ini Pemilik Kelantan FC, Norizam Tukiman ada bagitahu mengenai pihaknya ada menerima permohonan dari penyokong setia kelantan yang mana penyokong tersebut berminat untuk membeli lima peratus saham The Red Warriors (TRW) dengan nilai RM3 juta.


"Terima surat permohonan dari fans (penyokong) setia bola Kelantan FC berminat nak beli 5 peratus saham TRW Kelantan FC pada harga RM3,000,000. Insya-Allah, kalau jadi saya akan umumkan," 


"Insya-Allah valuation (nilai) TRW Kelantan FC akan semakin naik jika dapat buka padang latihan di setiap jajahan negeri Kelantan yang seterusnya baik untuk ubi-ubi (pemain) muda.


"TRW Int Football academy (akademi) juga akan menjadi platform terbaru memperkuatkan ekosistem. Saya juga plan (rancang) nak buka lebih banyak TRW Shop," katanya.

-

Kita harap dengan perkembangan positif di kelantan dapat menjadi rujukan pasukan lain yang berada di dalam liga super kita ni. Bila ada contoh, maka kita boleh buat rujukan dan membantu pasukan sendiri.


Previous Post Next Post