Jurulatih Tempatan Latih Skuad Bawah 23 tahun Negara?

 Jurulatih Tempatan Latih Skuad Bawah 23 tahun Negara? Ini berita yang kami terima selepas membaca satu keratan akhbar arena metro sebentar tadi.

Jurulatih Tempatan Latih Skuad Bawah 23 tahun Negara?


Jurulatih Tempatan Latih Skuad Bawah 23 tahun Negara?

Menurut laman web berkenaan, 

Menurut sumber, jawatan berkenaan yang menjadi teka-teki penyokong bola sepak tempatan akan dipilih dalam kalangan individu yang rapat atau mengetahui corak permainan dibawa pengendali Harimau Malaya, Kim Pan-gon.

"Apa yang boleh saya katakan sekarang ini nama pengendali terbabit sudah ada cuma tunggu masa sesuai untuk Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) membuat pengumuman.


"Ramai beranggapan jurulatih asing akan mengisi jawatan itu namun sebenarnya individu tempatan dipilih oleh badan induk bola sepak negara. "Siapa individu berkenaan?... kita boleh lihat sekarang ini yang mengetahui corak permainan Pan-gon adalah pembantunya E Elavarasan. Jadinya, hampir pasti beliau akan mengisi jawatan itu," katanya ketika dihubungi Arena Metro.

--

Jawatan tersebut menjadi panas selepas ditinggalkan oleh pengendali terdahulu, Brad Maloney. Teka teki masih belum diketahui dan berharap FAM akan membuat pengumuman segera secepat mungkin.


Previous Post Next Post