Nunez Cetus Comeback Liverpool

Nunez Cetus Comeback Liverpool,  Darwin Nunez bangkit dari bangku simpanan untuk menjaringkan satu gol dan mencipta satu lagi ketika Liverpool terpaksa bertarung dua kali untuk menyelamatkan satu mata dalam perlawanan huru-hara di Fulham yang baru dinaikkan pangkat.


Nunez Cetus Comeback Liverpool


Nunez Cetus Comeback Liverpool

The Reds, yang mendorong juara Manchester City sehingga ke peringkat perlumbaan kejuaraan musim lalu, ketinggalan apabila Aleksandar Mitrovic mengatasi Trent Alexander-Arnold untuk menanduk Fulham di hadapan selepas menerima hantaran lintang hebat oleh Kenny Tete.


Gol Luis Diaz dibatalkan kerana ofsaid pada kedudukan 0-0 sebelum melepaskan rembatan ke arah tiang selepas Fulham mendahului.


Dalam perlawanan yang mendebarkan, pemain gantian Nunez menandakan penampilan sulungnya di Liga Perdana dengan menyamakan kedudukan dengan pukulan jarak dekat sebelum Fulham memulihkan kedudukan menerusi sepakan penalti selepas Mitrovic dikasari oleh Virgil van Dijk.


Mitrovic bangkit untuk menewaskan Alisson dari sepakan penalti sebelum Mohamed Salah menyamakan kedudukan dari jarak dekat selepas hantaran Nunez, pembelian £64 juta daripada Benfica.


Jordan Henderson hampir memenanginya pada penghujung apabila dia terkena palang pada minit kelima masa kecederaan.

Previous Post Next Post