'JDT akan berusaha lebih keras lagi' - FARIZAL MARLIAS

'JDT akan berusaha lebih keras lagi' - FARIZAL MARLIAS. Salah seorang pemain yang menjadi tumpuan dalam kekalahan besar JDT kepada urawa reds adalah kapten mereka Farizal Marlias. Farizal yang menghadiahkan sepakan penalti kepada pasukan dari jepun itu berkata kekalahan itu bukan pengakhiran buat JDT.

'JDT akan berusaha lebih keras lagi' - FARIZAL MARLIAS


'JDT akan berusaha lebih keras lagi' - FARIZAL MARLIAS

"Keputusan terbabit menyaksikan nasib tidak menyebelahi kita untuk memenangi perlawanan itu dan semua pemain sudah berikan persembahan terbaik mereka dengan sedaya upaya mahu menghasilkan gol.

"JDT akan berusaha lebih keras lagi dan akan cuba memberikan saingan lebih sengit pada perlawanan akan datang," katanya.

JDT kalah 0-5 kepada pasukan urawa reds diamond yang mana gol mereka dijaringakan oleh Alexander Scholz dengan satu gol dan David Karlsson dan Kasper Junker dua gol setiap seorang.

Farizal juga berterima kasih kepada penyokong JDT yang pergi ke Jepun semata-mata ingin melihat pasukan kesayangan mereka melangkah ke pusingan seterusnya. namun sayang tiada rezeki untuk ke pusingan seterusnya. 

"Suasana sangat mengagumkan dan terima kasih kepada penyokong JDT yang sedia maklum datang dari Johor untuk memberikan sokongan," katanya.

Previous Post Next Post