Conte dan Tuchel Bergaduh Sakan !

Conte dan Tuchel Bergaduh Sakan. Perlawanan Chelsea menentang TOttenham ternyata sangat panas apabila kedua-dua jurulatih pasukan itu dilayangkan kad merah selepas perlawanan tamat yang menyaksikan Tottenham menjaringkan gol penyamaan pada masa kecederaan terakhir.


Conte dan Tuchel Bergaduh Sakan !


Kenapa Conte dan Tuchel Bergaduh Sakan !

Pergaduhan di luar Stamford Bridge dalam perayaan atau konfrontasi bukanlah perkara baharu.

Tetapi 'Orang Istimewa' Jose Mourinho mungkin telah mengangkat kening melihat telatah dua penggantinya di kerusi panas Chelsea pada petang Ahad.


Bos Blues, Thomas Tuchel dan ketua jurulatih Tottenham, Antonio Conte bertelagah, tidak bersemuka, malah bertentang mata dalam pertengkaran yang semakin memuncak yang berakhir dengan kedua-duanya menerima kad merah selepas perlawanan.


“Ia panas daripada suhu, panas di antara bangku, panas di atas padang dan panas di antara penonton – segala-galanya yang anda inginkan dan harapkan dalam perlawanan seperti ini pada awal musim ini,” kata Tuchel sambil tersenyum.


Walaupun garis tepi mengancam untuk membayangi urusan Liga Perdana yang mendebarkan, Tuchel boleh dikatakan lebih marah kepada pengadil Anthony Taylor pada wisel penamat berbanding dengan rakan sejawatannya, Conte.

Previous Post Next Post