TMJ dan Mora Masih Baik

 TMJ dan Mora Masih Baik. Sejak pengumuman pengunduran diri, benjamin mora dari JDT banyak pula spekulasi yang mula berlegar mengenai tindakan drastik tersebut.

Para peminat mula berfikir ada sesuatu yang berlaku di kem pasukan JDT. Namun ternyata hubungan persahabatan di antara TMJ dan juga Benjami mora masih baik dan kekal utuh.


TMJ dan Mora Masih Baik


Terbaru, benjamin mora ada memuat naik gambar video call dengan TMJ di instagram storynya yang menunjukkan mereka ketawa bersama-sama.

tetapi sebelum itu TMJ lebih dahulu memuat naik stroies mengenai gambar tersebut dan TMJ juga menggunakan caption, “Tiada tekanan lagi Cabron Haha.”

Selang beberapa jam, jurulatih berusia 43 tahun ini memuat naik semula hantaran tersebut di Instagram Storynya sambil berbalas ucapan.


“Now you just win baby (Kini kamu hanya perlu menang),” jelasnya beserta emoji gelak tawa.

Bertambah pelik bila caption tersebut dipost kan. tetapi tak apa , hanya perkara sebenar yang berlaku diketahui oleh mereka berdua.

Spekulasi juga mengatakan tiada pemain JDT yang membuat ucapan perpisahan dengan BM di sosial media setakat ini  Kita harap tiada isu dan aku rasa tiada isu mungkin mereka memerlukan masa untuk berbuat demikian.


Previous Post Next Post