Selangor Kalah lagi, sukar Cabar JDT di puncak Liga

Selangor Kalah lagi, sukar Cabar JDT di puncak Liga. Semalam, kita menyaksikan perlawanan hebat diantara pahang dan juga Selangor. Kedua-dua pasukan mencari kemenangan dan hasilnya, Pahang berjaya mendapat kemenangan yang mereka mahukan di tempat sendiri.


Selangor Kalah lagi, sukar Cabar JDT di puncak Liga


Selangor Kalah lagi, sukar Cabar JDT di puncak Liga

selangor pula terpaksa berpuas hati dengan keputusan tersebut. Mungkin mereka juga kecewa kerana tidak dapat memenangi perlawanan dan boleh dikatakan Pahang bermain sangat baik dan bertahan juga dengan sangat baik.

Selangor kita nampak agak sukar nak tembus pasukan pahang punya pertahanan walaupun banyak kali melakukan hantaran lintang ke dalam kotak penalti pahang, mereka masih gagal memburu gol.

Gol pahang dijaringkan oleh Rodriguez dan juga Abdul Malik.

Sementara itu, di Sarawak, Pasukan pelawat, JDT tidak kasi chan orang cakap. terus berpesta gol di stadium negeri dengan membelasah sarawah dengan jaringan 4-0. Gol dijaringkan oleh Ahmad Hazwan Bakri, Bergson da Silva, Syahmi Safari dan Fernando Forestieri.

Dengan kemenangan ini, menyaksikan JDT terus gah di persada liga tanpa ada pasukan lain yang boleh mencabar mereka setakat ini.

Perlawnana seterusnya pada 31 julai dan 1 ogos ini.

Previous Post Next Post