Mora Waspada Ancaman Melaka United

 Mora Waspada Ancaman Melaka United. Menjelang pertemuan menentang Melakaa united, pengendali pasukan JDT benjamin Mora mengakui perlawanan ini bukan sesuatu yang mudah buat JDT.

Mora Waspada Ancaman Melaka United




Ia kerana ini merupakan perlawanan di tempat lawan dan juga pasukan melaka united dibarisi pemain yang konsisten seperti ifedayo, norde dan adriano. Jadi mereka perlu berhati-hati agar tidak melakukan kesilapan.

Mora Waspada Ancaman Melaka United

Dalam pada itu, Mora berkara 

"JDT akan beraksi empat perlawanan di tempat lawan dan kami fokus satu demi satu perlawanan, bermula aksi menentang MU menjadi lawan pertama di gelanggang mereka.

"Kita tahu prestasi MU sejak kebelakangan ini kurang konsisten dengan persembahan turun dan naik tapi pasukan itu tetap berbahaya ibarat [bom jangka' yang boleh meletup bila-bila masa kerana mereka dibarisi pemain hebat.

"Mereka ada Ifedayo (Olesegun) dan Sony Norde yang licik beraksi dan pemain tengah, Adriano (Narcizo) juga memiliki corak permainan konsisten tatkala sering menguasai di posisi tengah. Namun kita kena berwaspada kerana mereka tidak berada di posisi dalam saingan liga dan sudah tentu bangkit," katanya.

Nantikan link live streaming yang akan kami kongsikan sebentar lagi.

Previous Post Next Post