Liverpool Kalah, Nunez dikecam lagi.

Liverpool Kalah, Nunez dikecam lagi. Dalam perlawanan semalam, pasukan liverpool dikalahkan oleh pasukan RB Salzburg dalam perlawanan persahabatan terakhir untuk pra musim 2022. Liverpool yang membarisi skuad kedua mereka dan hanya ada Nunez dibahagian serangan agak sukar menembusi pertahanan pasukan lawan.


Liverpool Kalah, Nunez dikecam lagi.


Liverpool Kalah, Nunez dikecam lagi.

 Klopp menurunkan pemain muda pada separuh masa pertama dan mula membawa masuk pemain bintang mereka pada minit ke 60 perlawanan tetapi masih gagal mencipta peluang dan menjaringkan gol.

Nunez yang dibeli dengan nilai £85 juta (RM460.56 juta), dilihat bergelut mencari rentak namun gerakan cantik dia bersama dengan keita mabaya hampir membawa kepada gol.

Sekarang ini, ramai peminat liverpool mula risau dengan Nunez sama ada dia terlalu mahal untuk harga itu atau tidak. Mereka juga bimbang dia akan menjadi seperti andy caroll yang gah bermain di nerwcastle tetapi hilang terus sewaktu berpindah ke liverpool

trauma itu masih ada dalam diri peminat liverpool. Namun begitu, mereka juga mahu beri peluang kepada nunez untuk memberikan yang terbaik pada perlawanan perisai komuniti yang akan berlangsung pada hari sabtu ini.


Previous Post Next Post