"

 Bisik Bisik Gelora Episod 34, Arumi jumpa baju yang dia pakai ketika dia kena rogol dengan fakhri dulu. Arumi masih trauma dan teringat kejadian haritu sehinggakan dia marah Jad sebab apa masih simpan baju tu. Jad kata itu salah dia sebab masih simpan baju tu tapi bukan untuk bagi arumi ingat kisah silam hairtu...

Nada nak bunuh diri siap bagitau jad lagi. Jad terkejut dan terus lari pergi cari Nada. Dia minta Nada rileks dan terangkan apa yang berlaku. Jad bawa balik Nada kerumah. Arumi izinkan. tapi Arumi macam pelik sebab dia tak tau hal sebenar.

Lepas tu, jad ceritakan hal sebenar dekat Arumi.barulah dia faham rupanya nada nak bunuh diri sebab dia mengandung.

Fakhri kena pukul dengan samseng dan kemudian samseng tu bunuh dia dengan langgar dia sampai mati.

Arumi tenangkan Nada sehabis baik. Juni bagitahu Arumi yang fakri dah mati. Juni bagitahu wari juga pasal tu. Tapi wari happy sebab musuh dia dah settle satu.Rupanya dia yang langgar si fakri tu..

ARUMI dan jad hantar Nada ke pusat perlindungan sebab nak bagi dia terus kehidupan seperti biasa.

Wari serang rumah arumi sebab dia nak balas dendam. Dia tumbuk jad dan ikat orang gaji jad. Wari nak arumi ja. dia sanggup buat benda jahat demi arumi.

Last sekali, Wari tikam Jad sehingga berdarah teruk.. bersambung..




Drama Bisik Bisik Gelora Episod 34




Drama Bisik Bisik Gelora Episod 34

Cerita ini mengisahkan kehidupan Bani Arumi yang sangat nakal dan lincah. Bapanya Tuan Akalil telah menghantar dia ke kampung agar Arumi menjadi lebih sopan dan baik.

Di kampung, Arumi telah berjumpa dengan seorang pemuda yang bernama Jad Izzuddin. Dia ni alim kalau depan keluarga dia, tapi nakal kemain bila dia dengan orang lain.

Pertemuan jad dan arumi telah membawa kepada jinjang perkahwinan.

Tonton drama bisik bisik gelora episod 34

link - https://www.facebook.com/watch/?ref=search&v=726744315216481&external_log_id=54ae5583-ddda-4d09-a651-e1eb8d573398&q=drama%20bisik%20bisik%20gelora%20ep%2034


Namun satu trajedi berlaku yang menyaksikan ibu dan ayah arumi maut dalamkemalangan pada hari perkahwinannya.

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Arumi menyalahkan Jad atas apa yang berlaku. Pada hari yang sama juga, Jad ditangkap polis dan dipenjarakan.

nak tahu apa kesudahan cerita ni?

korang kenalah tonton sampai habis drama ni tau. Selamat menonton!


Previous Post Next Post