Drama Bisik Bisik Gelora Episod 33

Bisik Bisik Gelora Episod 33, Jad jumpa dengan doktor lepas dapat call dari doktor. Rupanya doctor nak bagi tahu pasal keputusan ujian DNA akiff. dan terbukti Akiff anak Jad apabila 99 peratus dna Akiff sama dengan Jad. tersenyum gembira jad bila dapat tahu berita tu. 

Ali bagitahu jad yang dia nak kawin dengan kak ati. terbahak jad dengar hahaha. boleh pulak dia jatuh hati dekat akak dia..Nada masih nak tuntut fakhri bertanggung jawab. tapi fakhri tak mau buat macam tu.

Wari singgah rumah arumi, tapi arumi marah dia sebab tak manis orang luar tengok dia dekat rumah tu. Pak long si fakhri mengamuk lepas syarikat dah rugi banyak. fakhri macam biasalah tak nak mengaku salah dan terus minta pak long dia salahkan staff dia.

Jad minta maaf dengan arumi atas semuanya yang berlaku. Mulai hari ini, Arumi bukan lagi orang gaji dalam rumah tu sebaliknya dia adalah isteri jad balik.

lepas kena marah dengan arumi, wari makin teruk dan dendam dia makin membara. Dia nak dapatkan arumi walau macam mana cara sekali pun. Fakhri pula datang jumpa arumi semula sebab nak jatuhkan Jad izzudin.

Tapi dapatkah dia buat macam tu?



Drama Bisik Bisik Gelora Episod 33


Drama Bisik Bisik Gelora Episod 33

Cerita ini mengisahkan kehidupan Bani Arumi yang sangat nakal dan lincah. Bapanya Tuan Akalil telah menghantar dia ke kampung agar Arumi menjadi lebih sopan dan baik.

Di kampung, Arumi telah berjumpa dengan seorang pemuda yang bernama Jad Izzuddin. Dia ni alim kalau depan keluarga dia, tapi nakal kemain bila dia dengan orang lain.

Pertemuan jad dan arumi telah membawa kepada jinjang perkahwinan.

Tonton drama bisik bisik gelora episod 33

link - https://www.facebook.com/watch?ref=search&v=1974366329421399&external_log_id=3e4e4afe-a4c6-4e6a-ae21-8591bc4f3013&q=drama%20bisik%20bisik%20gelora%20ep%2033


Namun satu trajedi berlaku yang menyaksikan ibu dan ayah arumi maut dalamkemalangan pada hari perkahwinannya.

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Arumi menyalahkan Jad atas apa yang berlaku. Pada hari yang sama juga, Jad ditangkap polis dan dipenjarakan.

nak tahu apa kesudahan cerita ni?

korang kenalah tonton sampai habis drama ni tau. Selamat menonton!


Previous Post Next Post