"

Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 8 (Final). Selesai sudah persembahan minggu tujuh pada hari ahad yang lalu. tak sabar pula nak tengok persembahan para peserta pada minggu kelapan nanti yang juga merupakan persembahan Final mereka. Untuk minggu hadapan, Lagu apa pula yang akan dinyanyikan oleh 5 orang peserta big stage nanti? Jom kita tengok Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 8 di bawah ini 



Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 8 (Final)



jom join group >> big stage fans << untuk live streaming.

Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 8

 

Cabaran sebenar sudah bermula untuk para peserta. Mereka akan mula menyanyikan lagu juri tetap mereka pula ni.. fuhh macam mana agaknya nanti kan..

Kalau tak, setiap minggulah mereka akan terbuai dengan lagu sendiri. tapi sebelum tu, jom tengok Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 8 yang mana diorang dapat.


1. Daniel Chuer 


Solo : Hilang Naluri - Once

Duet : Still Love you (Shila Amzah)


2. Aisha Retno 


Solo : Fallin - Alizia Keys

Duet : Semua Jadi Satu ( Jaclyn Victor)


3. Yazmin Aziz 


Solo : Seksis (Anita Sarawak)

Duet : Pawana (Syamel)


4. Elica Paujin 


Solo : Cinta (Marsha)

Duet : Believer ( Hael Husaini)



5.Tegar Septian 


Solo : It's Only Me - Kaleb J

Duet : Ada Gajah di balik batu ( Sufi Rashid) 


Markah dan kedudukan para peserta minggu 7 - MARKAH Big Stage 2022 minggu 7 (separuh akhir)

Semoga berjaya buat kesemua peserta pada minggu hadapan. Harapnya tidak ada lagi peserta yang sakit ketika hari persembahan kan.

Bukan, musim ni banyak kali tak cukup peserta ketika hari persembahan. Tak syok lah. hehe.

Good luck guys !


Previous Post Next Post