"

 Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 6. Selesai sudah persembahan minggu lima pada hari ahad yang lalu. tak sabar pula nak tengok persembahan para peserta pada minggu kelima nanti. Untuk minggu hadapan, Lagu apa pula yang akan dinyanyikan oleh 8 orang peserta big stage nanti? Jom kita tengok Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 6 di bawah ini 


Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 6






jom join group >> big stage fans << untuk live streaming.

Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 6

 

Cabaran sebenar sudah bermula untuk para peserta. Mereka akan mula menyanyikan lagu juri tetap mereka pula ni.. fuhh macam mana agaknya nanti kan..

Kalau tak, setiap minggulah mereka akan terbuai dengan lagu sendiri. tapi sebelum tu, jom tengok Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 6 yang mana diorang dapat.


1. Elica paujin : Bengawan SOlo (Hetty Koes Endang)

2. Aisha Retno : Rindu ( Hetty Koes Endang )

3. Danial chuer : Hatinya tak tahan.

4. Megat Rahim : Kelentang Kelentong (Hael)

5. Ajoi Zainal : Sorry Sorry

6. Syafiq : Jeritan Batinku

7. Tegar : Gadis Jolobu

8. Yazmin Aziz : Bohemien Rhasody (queen)


Markah dan kedudukan para peserta minggu 4 - MARKAH Big Stage 2022 minggu 4

Semoga berjaya buat kesemua peserta pada minggu hadapan. Harapnya tidak ada lagi peserta yang sakit ketika hari persembahan kan.

Bukan, musim ni banyak kali tak cukup peserta ketika hari persembahan. Tak syok lah. hehe.

Good luck guys !


Previous Post Next Post