"

Drama Kerana Dia Suka Episod 14. Macam aku cakap sebelum ni, aku memang layan drama ni kan. Idham terima panggilan daripada Mak, memuji-muji Wardina yang katanya Wardina sangat baik orangnya. Idham hanya berdiam diri. kemudian Idham tiba-tiba call Wardina minta untuk berjumpa. Wardina berat hati tetapi dia terus didesak oleh Idham.


Drama Kerana Dia Suka Episod 14



Masa makan, Nurlisa datang dan serang kata Wardina sibuk nak dekat tunangnya macam dah tak ada jantan lain kat dalam dunia ni. Idham terpaksa masuk campur. Kemudian Wardina berlalu pergi dan merasa marah teringatkan kata Nurlisa. Idham cuba pujuk Wardina tetapi Wardina taknak lagi mendekati  Idham yang sudah bertunang.

Drama Kerana Dia Suka Episod 14. 

Drama 20 episod ini ditayangkan pada setiap hari rabu hingga sabtu pada jam 9  malam di TV3. Jika korang terlepas, boleh layan semula di saluran penstriman Disney+ Hotstar yer.

Tonton drama kerana dia suka episod 14



Jom join group fb >> Kaki Drama < untuk info drama terbaru !

Selepas peristiwa hitam itulah membawa Wardina ke langkawi dan secara tidak sengaja berlaku sebuah insiden pertemuannya dengan Idham.

Mereka juga kebetulan tinggal di tempat penginapan yang sama dan kerap berjumpa setelah itu. Lama kelamaan, mereka mula mengenal hati budi masing-masing.

Wardina terkejut apabila idham bagi tahu yang dia sudah bertunang. Wardina memang tak suka rampas hak orang tetapi idham masih nak berkawan dengan Wardina.

Sehingga sampai satu tahap, Idham kata dia nak putus tunang dengan tunangnya itu. Wardina lega tetapi pada masa yang sama pelik kenapa idham buat macam tu.

Bagaimanakah pengakhiran drama ni nanti? Kalau nak tahu, kenalah tengok di TV3 ! 


Previous Post Next Post