"

Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 5. Selesai sudah persembahan minggu empat semalam. tak sabar pula nak tengok persembahan para peserta pada minggu kelima nanti. Untuk minggu hadapan, tema persembahan mereka adalah DATO SRI Siti Nurhaliza tau. Maksudnya semua lagu yang mereka nyanyikan adalah lagu Tokti. Jom kita tengok Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 5 di bawah ini 



Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 5







jom join group >> big stage fans << untuk live streaming.

Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 5

 

Cabaran sebenar sudah bermula untuk para peserta. Mereka akan mula menyanyikan lagu juri tetap mereka pula ni.. fuhh macam mana agaknya nanti kan..

Kalau tak, setiap minggulah mereka akan terbuai dengan lagu sendiri. tapi sebelum tu, jom tengok Senarai Lagu Big Stage 2022 Minggu 5 yang mana diorang dapat.


TEMA : Dato Sri Siti Nurhaliza.

  1. Aisha - Cindai 

  2. Elica - Ku Milikmu

  3. Daniel - Dialah Dihati

  4. Syafiq - Anta Permana

  5. Ajoi - Kesilapanku Keegoanmu

  6. Yazmin - Bukan Cinta Biasa

  7. Tegar - Purnama Merindu

  8. Megat - Aku Cinta Padamu

  9. Sofiaa Marieylla - Aku Mahu


Markah dan kedudukan para peserta minggu 4 - MARKAH Big Stage 2022 minggu 4

Semoga berjaya buat kesemua peserta pada minggu hadapan. Harapnya tidak ada lagi peserta yang sakit ketika hari persembahan kan.

Bukan, musim ni banyak kali tak cukup peserta ketika hari persembahan. Tak syok lah. hehe.

Good luck guys !


Previous Post Next Post