Link Live Streaming Concert Astro 25 ( September 2021)

Link Live Streaming Concert Astro 25 ( September 2021). Malam ini akan berlangsung satu konsert hiburan secara online di TV Astro 100 sempena sambutan hari jadi Astro yang ke 25. Antara barisan artis yang akan membuat persembahan adalah Kim Jong Kook, TXT, Jason Mraz, Pink Sweat$, Bazzi dan Jamie Miller. Antara artis tempatan yang juga akan membuat persembahan adalah Datuk Sheila Majid, Ella, Jaclyn Victor, Dayang Nurfaizah, Datuk M. Nasir, Datuk Syafinaz, Erra Fazira, Anuar Zain, Ernie Zakri, Datuk Hattan, Misha Omar, Mugen Rao, Syamel, Zee Avi, Shio Yee, Liza Hanim, Hael Husaini, Datuk Aznil dan Zynakal.


Link Live Streaming Concert Astro 25 ( September 2021)


Link Live Streaming Concert Astro 25 ( September 2021)

Persembahan malam ini akan berlangsung selama tiga jam dan akan juga menampilkan kumpulan Cantopop Hong Kong sensasi, Mirror, bintang Hong Kong, Ruco Chan dan pemenang TVB Stars Academy yang berusia 15 tahun, Gigi Yim.

Selain itu, kumpulan popular Indonesia, Dewa 19, Once Mekel, Slam, Taufik Batisah, Amir Masdi, Siti Nordiana, Naqiu, Yoke Chen, Sarah Suhairi, Santesh, Nicole Lai, Azharina, Han Byul, Noryn Aziz dan Aina Abdul juga tampil membuat persembahan.

Link live streaming.

Anda boleh menonton di

1. Astro Channel 100

2. Astro GO.

like fb kami - https://www.facebook.com/Kataubaid

CHANNEL TELEGRAM KAMI - https://t.me/beritaviralterkini2021

Senang jer, korang buka apps astro go dan tengok di sana. Sangat mudah dan cepat! Happy BIRTHDAY ASTRO !


Previous Post Next Post