"

Cara Mudah Tebus dan Guna Rebate RM 15 Celcom (Jaringan Prihatin). Tahun lepas, kerajaan ada umumkan mengenai bantuan prihatin untuk internet. Jadi celcom dan telco yang lain pun dah keluarkan promosi mengenai rebat rm 15 celcom prihatin.

Jadi cara untuk tebus rebat celcom prihatin sangat mudah, anda hanya perlu buka apps korang dan tebus di sana.

Manakala lepas dah tebus, korang boleh guna rm 15 tu untuk beli internet celom korang. 

Konsepnya mudah.

RM 15 dari kerajaan + RM** top up korang, kemudian lakukan pembelian internet yang korang mahukan berdasarkan jumlah tersebut. 


Cara Mudah Tebus dan Guna Rebate RM 15 Celcom (Jaringan Prihatin)


Cara Mudah Tebus dan Guna Rebate RM 15 Celcom (Jaringan Prihatin)

Langkah pertama : Masuk ke Applikasi Celcom Life korang.

Langkah Kedua : Tekan ' Usage '.

Langkah Ketiga : Scroll sampai jumpa 'Extras' . RM 15 korang ada dekat situ. Dia tak kan masuk dekat jumlah baki kredit korang tau. Pandai celcom buat kerja. hehehe.

Langkah keempat. Tekan ' Use Now' untuk menggunakan rebate tersebut. 

Langkah kelima : Pilih promosi internet yang ada tanda ' Jaringan prihatin' sahaja ya.

Syarat lain, pastikan baki kredit anda mencukupi untuk buat pembelian. Aku boleh kata minimum kena ada dalam account korang tu RM 15 tau. Itu Minimum! tertakluk kepada jenis internet yang korang nak beli.

Video Cara Mudah Tebus dan Guna Rebate RM 15 Celcom Jaringan Prihatin 2021.



Itu sahaja cara nak tebus dan guna rebat RM15 Celcom dari kerajaan. Sebarang persoalan boleh komen di ruangan komen di video youtube aku atas ni ya.


Previous Post Next Post