Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri (Raya 2021)

Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri (Raya 2021). Cerekarama ini merupakan sambungan dari drama ‘Aku Yang Kau Gelar Isteri’. Antara pelakon utama dalam cerita ini adalah Adi Putra dan Nadia Brian. Telefilem ini akan di tayangkan pada 22 mei 2021.

Cerekarama Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri akan menjawab persoalan penonton yang menonton drama ini dari awal hingga habis. Adakah Rai akan dijatuhkan hukuman kerana membunuh Pian? Adakah Azlan tidak dapat menuntut bahagiannya setelah apa yang telah berlaku? Adakah Embun akan menyeru Laila kembali?

Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri (Raya 2021)


Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri (Raya 2021)

Cerekarama ini mengisahkan tentang Ezlan yang pandai berkata-kata menyebabkan Laila sanggup buat apa saja untuk lelaki tak guna itu. Laila pula terus di lambung angan bahawa satu hari nanti Ezlan akan mengotakan janji-janjinya.

Namun begitu berlaku sebaliknya. Adakah Ezlan akan kembali kepada Laila atau Rai.

Sama kita saksikan.

Pelakon Epilog Aku Yang Kau Gelar Isteri (Raya 2021)

Antara pelakon utama dalam cerita ini  adalah Adi Putra, Nadia Brian, Atiq Azman, Sharifah Sakinah, Rita Rudaini, Aidil Aziz, Lana Nordin, Aznah Hamid, Rosli Rahman Adam, Fifi Laura, Umar Zarif, Kza

Tak sabar nak tengok sampai habis. Sebab haritu drama ni macam tergantung tau. Sampai semua mengamuk kenapa ending dia jadi macam tu. hehe

Jadi jangan lupa tengok hari sabtu ni. 


Previous Post Next Post