Telefilem Puaka Pak Selar (Astro Citra 2021)

Telefilem Puaka Pak Selar (Astro Citra 2021). Jangan lupa tonton telefilem 'Puaka Pak Selar' untuk slot astro citra exclusive. Antara pelakon yang terlibat adalah Joey Daud dan Reen Rahim. Telefilem ini akan ditayangkan pada 27 Febuari 2021 ini. Jom baca info berkaitan Telefilem Puaka Pak Selar (Astro Citra 2021) di bawah ini ya. Tak sabar nak tengok cerita puaka pak selar ni kan. 


Telefilem Puaka Pak Selar (Astro Citra 2021)


Telefilem Puaka Pak Selar (Astro Citra 2021)


Telefilem Puaka Pak Selar ini mengisahkan seorang penulis yang bernama Rizal yang suka menulis cerpen kisah seram. Satu hari, Rizal dapat sebuah tangkal dan dia sangat mahu menyimpannya sebagai koleksi. 

Tapi malangnya tangkal tersebut mempunyai saka. Rizal menjadi makin merana. Tangkal tersebut akan mengganas pada mangsa yang cuba memisahkannya dengan tuan baru yang memiliki tangkal itu.

Apa yang akan jadi pada Rizal nanti? Dapatkah dia menyelamatkan dirinya dari tangkal tersebut? 

Kalau nak tahu, kenalah tengok cerita ni ya. Aku pun tak sabar nak tengok. hehe 

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Minggu lepas, kita tengok telefilem Saloma bagi mengenang Seniwati Saloma. Memang mengimbau kenangan sungguh. Jadi minggu ini kita sambung tengok cerita seram untuk slot citra exclusive. 

Antara pelakon lain dalam drama ini adalah Joey Daud, Reen Rahim,Ebi Kornelis, Dato Jaafri Omar, Fad Anuar, Zahanis Yaacob, Abdul Rahman Abdullah, Fifi Faizah, Faha Baharum, Rayyan Ridzywan

Selamat menonton ! 


Previous Post Next Post