Telefilem Delen Arahan Janna Nick (Astro Citra 2021)

Telefilem Delen Arahan Janna Nick (Astro Citra 2021). Jangan lupa untuk saksikan telefilem 'Delen' yang akan ditayangkan pada 13 Februari 2021 ini. Telefilem ini merupakan karya arahan Janna Nick dan juga merupakan karya pertama di terbitkan oleh Janna Nick Production. Antara pelakon utama dalam cerita ini adalah Janna Nick, Sean Lee, Dini Schatzmann dan ramai lagi. Berikut merupakan info berkaitan Telefilem Delen Arahan Janna Nick (Astro Citra 2021) untuk bacaan anda.


Telefilem Delen Arahan Janna Nick (Astro Citra 2021)


Telefilem Delen Arahan Janna Nick (Astro Citra 2021)


Telefilem Delen mengisahkan percintaan remaja sekolah. Perebutan cinta Emily antara Delen dan Robert. Robert telah mengadakan pertandingan berenang dan meletakkan syarat. Pemenang akan mendapat cinta Emily.

Antara Delen dan Robert, siapakah yang akan menjadi pilihan hati Emily? Delen atau Robert? Saksikan telefilem arahan dan terbitan pertama Janna Nick ini ya.

Minggu lepas, kita dah saksikan sebuah telefilem romantik iaitu Telefilem bukan cerita cinta cliche lakonan Syafiq Kyle dan Mimi Lana. Macam mana pula dengan cerita janna nick kali ni agak nya kan.

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!


Tak sabar nak tengok bagaimana karya janna nick ni kan. Mesti ramai peminat yang letak harapan tinggi untuk melihat sebuah karya yang hebat dari bakat muda seperti Janna.

Kalau tak sabar, tunggu lah sabtu ni ya! hehe selamat menonton.

Previous Post Next Post