Telefilem Bukan Cerita Cinta Cliche (Astro Citra 2021)

Telefilem menarik, Bukan Cerita Cinta Cliche adalah karya lakonan Syafiq Kyle dan Mimi Lana. Jangan lupa tonton telefilem 'Bukan Cerita Cinta Cliche' yang akan disiarkan pada Sabtu, 6 Februari jam 9 malam. Telefilem ini akan ditayangkan di Astro Citra.  Macam mana agaknya jalan cerita telefilem ni kan. Jaranglah nak tengok syafiq kyle dan mimi lana berlakon sekali kan. Tapi kali ini mereka diganding dan pasti meletop!


Telefilem Bukan Cerita Cinta Cliche (Astro Citra 2021)


Fakta Menarik Bukan Cerita Cinta Cliche (Astro Citra 2021)

Berikut merupakan info berkaitan cerita Bukan Cerita Cinta Cliche  untuk bacaan anda. Minggu lepas kita dah tengok telefilem 44 hari bangkitnya pocong yang membawa genre seram. Minggu ini, astro nak bagi kita layan telefilem santai dan romantik. Macam manalah jalan cerita nya nanti kan.

Senarai pelakon lain yang terlibat adalah Mimi Lana, Syafiq Kyle, Alif Aziz, Firdaus Nadxaman, Lienda Halim, Nazzaty Rusli, Saidah Kamarudin, Sara Zulkifli, Hazeman Huzir, Eddy Effrimz

Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Review Penonton.

Ramai rakan-rakan kita memberi komen dan review berkaitan dengan telefilem ini. Mereka mengatakan bukan cerita cinta cliche ini seperti tajuknya sendiri. Jalan ceritanya juga lain daripada yang lain menjadi kekuatan cerita nya.

Macam penonton bernama ubai berkata gandingan pelakon yang serasi iaitu Syafiq Kyle dan juga mimi lana dalam cerita ini menjadikan ia sangat mudah untuk difahami. Kadang-kadang tu kita lihat drama terlalu berbelit tetapi dalam cerita ni memang terbaik dan bukan cliche ya.

Selebihnya Nurul juga memberi review yang bernas seperti mengatakan susunan skrip dan lakonan dalam cerita ini bukan cerita biasa kerana kita nampak banyak kualiti yang diketengahkan dalam bukan cerita cinta cliche ini. Jadi korang mesti kena tengok sampai habis tau.

SINOPSIS

Telefilem  bukan cerita cinta cliche ini mengisahkan Emmel. Dia ni merupakan seorang penulis kisah cinta yang mana skrip tulisannya mendapat sambutan hangat daripada penonton mahupun penerbit. Namun begitu, kehidupan Emmel sangat lain dalam kehidupan realiti. Dia  tidak mempunyai kehidupan cinta pun berbanding karya magis yang ditulisnya.

Mampukah Emmel mencari cinta sejatinya? Sama-sama kita saksikan ya.

Penutup

Jangan lupa untuk saksikan tayangan semula telefilem bukan ceria cinta cliche ini di saluran astrao citra pada 28 Oktober 2023 ini. Pasti korang tak rugi bila menonton cerita ni ya. Selamat menonton.


Previous Post Next Post