Telefilem Kifarah Buta (2020) Lakonan Azmi Saat, Farisha Iris dan Fadh Majid.

Telefilem Kifarah Buta (2020) Lakonan Azmi Saat, Farisha Iris dan Fadh Majid.. Jangan lupa untuk menyaksikan telefillem 'Kifarah Buta' yang dilakonan Azmi Saat, Farisha Iris dan ramai lagi. Telefilem ini akan ditayangkan pada 12 Disember 2020 jam 9 malam. Ia akan ditayangkan di Astro Citra dan Citra HD. berikut maklumat Telefilem Kifarah Buta (2020) Lakonan Azmi Saat, Farisha Iris dan Fadh Majid.



Telefilem Kifarah Buta (2020) Lakonan Azmi Saat, Farisha Iris dan Fadh Majid.



Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Telefilem Kifarah Buta (2020)

Minggu lepas kita dah tengok telefilem Matilah nak Pontianak yang di lakonkan oleh Shiha Zikir, Usop dan lain-lain. Cerita seram juga tu. Tapi banyak yang lawak-lawak.

Cerita kifarah dosa  ini akan ditayangkan pada Sabtu, 12 Disember 2020 pada jam 9 malam di Astro Citra !

Senarai pelakon lain dalam telefilem ini adalah Azmi Saat, Farisha Iris, Fadh Majid, Izzmad Harun, Fareez Fauzi, Coki,  Zali Shuhali, Din Latah

SINOPSIS

Zahid hidup bersendirian dan berdikari walaupun serba kekurangan. Minat Zahid terhadap muzik membawanya kepada Suraya, seorang gadis yang menjadi mangsa ketamakan abangnya sendiri, Kamal, yang kehilangan pandangannya secara beransur. 



Telefilem Kifarah Dosa (2020) Lakonan Azmi Saat, Farisha Iris dan Fadh Majid.

Zahid menjadi tempat Suraya berkongsi cerita, impian dan cita-cita sehingga ketamakan Kamal mula mengancam keselamatan Suraya. Kehadiran Fikri, seorang eksekutif muda yang bencikan pengemis dan orang kurang upaya mengubah hidup Kamal yang selalu selalu mengemis untuk dadah dan hiburan

Previous Post Next Post