Biodata Siti Nordiana - Pelakon, Pengacara dan Penyanyi

Biodata Siti Nordiana ALLSTAR GEGAR VAGANZA DAN GV 10. Nama Nana mula viral dan menjadi sebutan selepas sekian lama apabila dia memasuki pertandingan Gegar Vaganza yang kedua. Nana merupakan nama mesra siti nordiana yang menjadi sebutan peminat-peminatnya sehinggalah ke hari ini. Terbaru Nana terlibat dalam drama tayangan Astro iaitu drama klik! Pengantin Musim Salju. dalam drama ini dia digandingkan dengan Alif satar.

ramai peminata selalu tanya soalan ini , siapa sebenarnya siti nordiana ini ? berapa umur nana ? dia dah kawin ke belum ? jom kita baca biodata siti nordiana @ Nana .


Biodata Siti Nordiana


SITI NORDIANA SERTAI GEGAR VAGANZA ALL STAR GV10



Setelah pengumuman baru-baru ini, Nana yang juga merupakan juara gv2 secara rasminya akan bertanding semula dalam gegar vaganza allstar. Kemunculannya pasti mengubat rindu para peminat yang menantikan penyanyi berusia 38 tahun ini di pentas GV.

Macam aku sebut dalam perenggan atas biodata siti nordiana GV 10 ni. Nana sebenarnya kembali mencipta nama selepas menjadi juara musim kedua. Sejak itu jugalah namanya tidak lagi tenggelam dan bakatnya terus disayangi dan di hargai oleh peminat tempatan.


Biodata Siti Nordiana - Pelakon, Pengacara dan Penyanyi



👉  Nama Penuh: Siti Nordiana bte Alias
👉  Nama Samaran: Nana
👉  Tarikh Lahir: 22  November 1984
👉  Kerjaya:  penyanyi , usahawan dan juga kauselor
👉  Tempat lahir: Hospital Besar Seremban
👉  Status: Janda
👉  Bekas suami: Mohd Faizal Mohd Yusup
👉  Anak:Mohd Rayyan Nakhaie
👉  Hobi: Menyanyi & mendengar radio

Facebook Nana GV 10 : https://www.facebook.com/pg/OfficialSitiNordiana

Instagram Nana GV10 : https://www.instagram.com/sitinordiana

LATAR BELAKANG SITI NORDIANA GV 10


Aku yakin ramai suka dengan pelakon siti nordiana ni kan. lakonan dia pun makin mantap dan best. selain itu, nana juga seorang usahawan yang berjaya.dia melakukan perniagaan tudung untuk menyara keluarganya sebelum dia mengambil keputusan untuk memasuki Gegar vaganza 2015 dan nana juga merupakan juara GV 2015 tau.

Sebenarnya nama penyanyi asal negeri sembilan ini terkenal sejak beliau muda lagi. ketika itu dia dengan almarhum achik spin. ramai jangka dia akan kawin dengan achik tapi sebenarnya tidak. Nana berkahwin dengan faizal. tidak lama selepas mereka berkahwin, faizal pula di jemput ilahi.

Hasil dari perkongsian hidup itu, penyanyi siti nordiana dikurniakan zuriat yang diberi nama Mohd Rayyan Nakhaie . kalau rajin layan instagram nana, mesti akan nampak gambar rayyan ni. hehe comel jer dak ni sebenarnya.

Selain itu, dia juga merupakan salah seorang pengacara program gema gegar vaganza. rancangan ini pun dah memasuki musim ke 2. memang best dan sangat kecoh. terutamanya bila si fikry rajin menyakat orang . hehe

Gambar Siti Nordiana


Biodata Siti Nordiana - Pelakon, Pengacara dan Penyanyi

Biodata Siti Nordiana - Pelakon, Pengacara dan Penyanyi

akhir sekali, kita doakan agar nana terus berjaya dan ditambahkan rezekinya dalam dunia seni ini. jom kita kongsikan biodata siti nordiana ni dengan rakan-rakan yang minat pada nana ni ya. teruskan sokongan anda pada nana tau !!

Previous Post Next Post