Type something and hit enter

author photo
By On
Senarai Pelakon Drama Klik ! Pengantin Musim Salju. Drama yang akan ditayangkan tidak lama lagi ini merupakan drama arahan Hadith Omar  . Manakala, Pelakon Pengantin Musim Salju pula adalah Siti Nordiana, Alif satar , Adam Lee dan Norlia Ghani. tak sabar nak tengok gandingan Nana dan Alif kan.

Sebelum ini mereka digandingkan dalam drama dia semanis honey. jadi aku rasa , gandingan mereka ni mesti tak kekok kan. dalam drama ni, ada ardell aryana juga lah.. hehehe jangan jeles tau !! :p

Pelakon Klik ! Pengantin Musim Salju

PENGANTIN MUSIM SALJU 


→ Tarikh Mula Tayangan  : 2018
→ Saluran Tayangan : Astro Ria
→ Waktu Tayangan : Isnin hingga Khamis, 10 malam .

Pelakon Pengantin Musim Salju 

Alif Satar, Siti Nordiana, Adam Lee, Norlia Ghani,Farouk Hussain, Nina Juren, Aleza Shadan, Lan Solo, Cik Manggis, Ardell Aryana, Jasmine Ashraff

kalau tengok senarai pelakon ni, muka-muka yang selalu ada dekat drama astro kan. hehehe itu pun kalau korang rajin tengok tv lah.

Kami target untuk dapatkan 2.5k like untuk page kami, harap anda dapat tolong kami ya. Untuk like, KLIK SINI 

Sinopsis Drama Klik! Pengantin Musim Salju .


Drama ini mengisahkan tentang percintaan yang tidak di sengajakan. Asalnya mereka hanya nak berlakon berkahwin tetapi akhirnya mereka terjerat dalam cinta.

Kisahnya bermula apabila adam putra mengajak perempuan yang tak macam perempuan ni berlakon yang mereka sudah berkahwin didepan nenek adam. perempuan tu nama dia , Kay .

Kay pula memang tidak menyukai adam,
tapi dia setuju dengan tawaran adam.

Mereka ke Jepun untuk berjumpa dengan nenek adam.
di sinilah cinta mereka berputik.

Sebenarnya adam buat semua ni sebab dia baru putus tunang dengan tunang dia..
selepas mereka sedang asyik bercinta.

pasti ada yang datang menuntut cinta .
Kay menjadi rebutan Hud Mikael yang juga sepupu kepada adam..

manakala adam pula direbut oleh bekas tunangnya.

adakah mereka mampu mempertahankan cinta mereka ? sama-samalah kita saksikan di Astro nanti !

Gambar pelakon Drama ini ...


Pelakon Klik ! Pengantin Musim Salju

Pelakon Klik ! Pengantin Musim Salju

Saksikan pelakon drama klik ! pengantin musim salju ini tidak lama lagi di Astro. kalau tak silap , drama ini akan ditayangkan untuk slot petang... kalau ada sebarang perubahan, nanti aku kemaskini semula .

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment