Cara Melariskan Jualan di Facebook

Pernah tak korang terfikir cara yang baik untuk melariskan jualan korang di facebook. Sebenarnya ia memang penting untuk kita tahu cara supaya apa yang kita target dan rancang akan menjadi kenyataan satu hari nanti . Kalau kita hanya tahu merancang tapi cara kita salah, macam mana kita nak berjaya. betul tak ?

Cara Melariskan Jualan di Facebook
Cara Melariskan Jualan di Facebook



Sebab itu, pentingnya kita ada panduan dan cara yang betul. Ada satu cerita seorang blogger ni, dia kemain update blog. tapi blog dia tak kemana. tak ada dalam google, orang tak baca dan syok sendiri kalau boleh katakan pada blogger ni.

Lepas beberapa lama, dia mula merungut,

" kenapa lah tak ada orang baca blog aku ni "

" aku dah tulis macam-macam , tapi kenapa ramai yang tak mau baca ni "

Sebenarnya kesalahan blogger ini adalah Cara dia melariskan blog dia di media sosial mungkin ada yang salah. sebab itu ta ada yang nak baca blog dia.

jadi sebab itulah , kita kena belajar cara betul LARISKAN JUALAN kita agar apa yang kita usahakan tidak sia-siap .Oh Ya ! blogger yang sebutan di atas adalah aku ! kisah aku dulu , malu weh nak cerita balik. hahaha

Nak cerita pasal Melariskan jualan ni aku taklah berapa pandai, lebih-lebih lagi dengan facebook. Aku tau ramai yang merungut,sales tak naik-naik . nak bayar bil rumah lagi . fuhh susah tau. Disebabkan itu jugalah aku terpanggil nak kongsikan dengan korang satu panduan untuk memudahkan korang upkan sales korang tu .

Lepas ni tak ada dah nak merungut, custemer hilang lah, respond kejap pastu hilang entah kemana. Sebab apa aku kongsikan panduan ni, satu ja ! sebab aku percaya dengan penulis panduan tu, ingat bukan senang na LARISKAN JUALAN dengan facebook.

Penulis panduan, Tuan Nigel pun dah berjaya. jadi apa salahnya kita ikut panduan dia dan berjaya dengan dia supaya kita dapat lariskan jualan kita itu.

Bagi yang berminat,

Dapatkan di sini - Panduan melariskan Jualan dengan Facebook .

Ingat !,  jangan sampai orang lain beli dulu baru korang. nanti saingan makin banyak, lebih baik dapatkan dengan segera. kalau tidak, sales korang pun entah kemana lah kan. lepas tu hujung bulan sengkek nak bayar rumah dan sebagainya.

kesimpulan ,

Aku cadangkan sahaja, korang yang kena ubah hidup korang. barang dan produk dah ada kan, sekarang ni nak jual jer. Tak susah pun, Cubalah cara larikan jualan di facebook yang aku cadangkan ni, mana tau rezeki anak-anak kan.

boleh tengok keluarga kita bahagia lepas ni. anak bini tersenyum riang kan. kalau korang tengok suami korang susah, beli panduan lariskan jualan ni dan bagi dekat dia, lepas tu korang study sama-sama dan kemudian bini empayar bisnes keluarga sendiri. lama-lama nanti kaya lah kan.
Cara Melariskan Jualan di Facebook
bila kau dah tahu cara Melariskan Jualan di Facebook


Semoga usaha kita yang sedikit ini membuahkan hasil yang Auuummmm.

Sekian .

Previous Post Next Post