SAMBUTAN HARI WANITA SEDUNIA - 8 MAC 2017 !

SAMBUTAN HARI WANITA SEDUNIA - 8 MAC 2017 ! | Setiap tahun ,tanggal 8 Mac merupakan hari khas kepada insan yang bergelar wanita . Hari Wanita Sedunia ditubuhkan kerana untuk menghargai pengorbanan wanita dalam kehidupan manusia .


SAMBUTAN HARI WANITA SEDUNIA - 8 MAC 2017 !


Dalam zaman sekarang, peranan wanita memang tidak boleh di sangkal lagi . Pelbagai perkara yang wanita mampu buat sehingga menjadi lebih baik dari seorang lelaki . Namun ia masih menjadi dan mempunyai had-had tertentu terutamanya dalam masyarakat malaysia .

Pagi sibuk bekerja, malamnya pulang ke rumah menguruskan hal-hal rumah tangganya . Memang, pengorbanan mereka tidak mampu di balas walaupun dengan wang ringgit .

Semoga dengan adanya SAMBUTAN HARI WANITA SEDUNIA - 8 MAC 2017 ! , membantu kita untuk duduk sebentar dan memikirkan betapa hebatnya pengorbanan dan sumbangan seorang insan bergelar wanita .

SAMBUTAN HARI WANITA SEDUNIA - 8 MAC 2017 !

**gambar sumber google
Setiap tahun rupanya aku tulis pasal Hari wanita . jemput baca .

2015 - Selamat Hari wanita
2016 - Selamat Hari Wanita ! Hebatnya kaum wanita !
2017 - entri yang korang tengah baca ni .hehe

Wahai wanita ,

Dirimu sentiasa menjadi sebutan,
Dirimu merupakan tulang belakang bagi seorang lelaki .

Kami tidak pernah lupa walau sesaat pun.
Kami ingat pengorbanan mu wahai wanita .

Selamat Menyambut Hari wanita buat semua wanita yang membaca entri ini . Pengorbanan anda sentiasa menjadi panduan dan dorongan kepada kami . Berbahagialah sempena SAMBUTAN HARI WANITA SEDUNIA - 8 MAC 2017 ! .

Sekian .

Previous Post Next Post