HARGA MINYAK TERKINI MALAYSIA FEBUARI 2017 !

HARGA MINYAK TERKINI MALAYSIA FEBUARI 2017 ! | Memasuki bulan febuari 2017 dengan perasaan terkejut dan tergempar apabila di umumkan harga minyak terkini bulan febuari 2017 . Terdapat kenaikkan harga minyak sebanyak 20 sen untuk bulan febuari ini .

Ramai netizen terkejut dan turut meluahkan rasa sedih dan kecewa . Ramai yang mengadu , apa guna proses penjimatan yang mereka buat selama ini sedangkan kerajaan ambil lagi dan lagi dari kita . Mungkin ada sesetengah pihak menganggap kenaikkan harga ini dari sudut positif . tapi sedarlah , kita usaha untuk selamatkan negara kita ,tetapi dalam senyap apa yang kita usaha itu menjadi sia-sia .

Berikut merupakan Harga Minyak Terkini Malaysia Febuari 2017


HARGA MINYAK TERKINI MALAYSIA FEBUARI 2017 !


RM2.30 Harga untuk Ron 95
RM2.60 Harga untuk Ron 97
RM 2.15 Harga untuk Diesel

Percayalah, kenaikkan harga minyak akan menggangu semua harga yang ada dalam negara . Harga makanan akan naik , gula akan naik dan sebagainya . kalau apa yang aku cakapkan ini tak jadi , tak mengapa . kalau jadi , maka apa yang anda akan lakukan ?

Ada keluarga yang telah berjimat cermat dengan gaji bulanan . bila harga minyak naik, bimbang dan risau harga barang juga naik . bagaimana mereka nak survive ? perlukan mereka berjimat dalam penjimatan yang mereka lakukan ? jimat dalam jimat .

Semoga Allah permudahkan urusan kita semua rakyat Malaysia dalam mendepani cabaran ekonomi ini. Sedarlah negara kita tidak seperti negara-negara besar dunia . Apabila berlaku masalah ekonomi, pasti kesannya akan terkena pada kita . Sebagai Contoh Harga Minyak Terkini Malaysia Febuari 2017 ini. Apa pula pendapat rakyat di luar sana ? jom luahkan di ruangan komen.

Sekian.

Previous Post Next Post