HARGA MINYAK NAIK DI BULAN JULAI 2016 !

HARGA MINYAK JULAI 2016 | Tatkala rakyat malaysia tengah bergembira untuk menyambut kedatangan bulan syawal dan berasa sedih dengan pemergian ramadhan . Kita di uji lagi dengan satu berita di mana harga minyak naik sebanyak 5 sen . Ia susulan beberapa berita kenaikan gaji dan juga bonus yang di keluarkan oleh kerajaan.

Allahurabbi , kenaikkan harga minyak bermaksud segala harga barang akan turut naik terutamanya harga makanan. Kita kena ingat, harga barang naik tetapi dia susah nak turun . Mungkin ada yang berpendapat bahawa harga minyak boleh naik dan juga boleh turun. tapi tidak pada harga barang . Harga barang naik dan susah nak turun.

HARGA MINYAK JULAI 2016

Dengan kenaikkan harga minyak ini akan memberi bebanan kepada rakyat terutamanya bagi golongan yang tidak berkemampuan di samping mereka menyambut kedatangan Aidilfitri . Kenapakah situasi ini berlaku di musim perayaan dan tidak berlaku pada musim-musim pilihan raya ? korang fahamkan dan fikir-fikirkan lah.

Aku nak tanya pendapat korang, adakah korang terasa beban dengan kenaikkan harga minyak di musim perayaan ini ? jom kongsikan dengan kami.

sekian.

p/s : Kenaikan harga minyak yang membebankan ini menyebabkan kesukaran kita nak beraya , menjalani kehidupan dan juga susah nak pi tengok movie ini . ermm sedih lah macam ni.

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)