SENARAI HOTEL DI PANTAI CENANG LANGKAWI !

SENARAI HOTEL DI PANTAI CENANG LANGKAWI ! | Pada bulan oktober 2016, aku dan family aku pergi bercuti di Pulau Langkawi. banyak tempat yang kami lawat di sana dan banyak pengalaman baru yang kami tempuhi di sana. pengalaman manis terutamanya . Aku juga dah tulis mengenai percutian kami, korang boleh rujuk Entri-entri dalam blog ini ya. Kali ini aku nak cerita mengenai Pantai Cenang,Langkawi. dan korang juga boleh dapatkan SENARAI HOTEL DI PANTAI CENANG LANGKAWI . Rujuk Pautan yang akan aku kongsikan di bawah .


SENARAI HOTEL DI PANTAI CENANG LANGKAWI !


Pantai cenang langkawi sememangnya menjadi tumpuan pelancong kerana keluasan pantainya yang begitu luas yang membolehkan kita melakukan pelbagai aktiviti di sana. Untuk pengetahuan korang, ada beberapa aktiviti yang di sediakan di sana seperti bermain jet ski dan naik perachut . tapi korang kena bayarlah . hehe

Aku memilih untuk singgah berjalan-jalan sahaja memandangkan hari pun dah lewat petang. kami pun dah letih . kami jalan-jalan sambil ambil gambar pemandangan di sana. tujuan aku satu jer, nak ambil gambar berlatar belakangkan Nama Pantai Cenang jer. haha lepas tu kami beransur pulang sebab nak masuk maghrib.


PANTAI CENANG LANGKAWI


SENARAI HOTEL DI PANTAI CENANG LANGKAWI !


Apa yang ada di pantai Cenang ?

1. Pantai
2. Hotel
3.Tempat makan
4. Underwaterworld langkawi
5. Tempat beli souvenier.

Sebagai peringatan, kalau korang pergi waktu cuti sekolah, Pantai cenang akan menjadi sangat crowded atau terlalu sesak dengan kenderaan. Di tambah pula dengan keadaan kawasan sekitar yang sedang dalam proses pembinaan menjadi ia semakin amat merumitkan. kalau korang tak nak sesak-sesak, korang boleh pergi waktu hari yang bukan cuti sekolah.


Oh ya, sebelum aku terlupa, mesti korang nak tahu SENARAI HOTEL DI PANTAI CENANG LANGKAWI ! , korang boleh tengok secara terus di Pautan ini . Kalau korang setuju boleh terus booking hotel tersebut. Semoga entri ini dapat membantu korang mendapatkan tempat penginapan yang menarik di Pantai Cenang.

Sekian.


0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)