CHECKLIST KELENGKAPAN SEKOLAH ANAK-ANAK 2017 !

CHECKLIST KELENGKAPAN SEKOLAH ANAK-ANAK ! | Musim persekolahan bakal bermula tidak lama lagi. Sudah pasti mak ayah akan sibuk membuat persiapan persekolahan anak-anak untuk tahun 2017 . Kali ini aku nak kongsikan mengenai CHECKLIST KELENGKAPAN SEKOLAH ANAK-ANAK ! . mungkin checklist ini berbeza antara kita tetapi kalau ada berkaitan korang take note ya .


CHECKLIST KELENGKAPAN SEKOLAH ANAK-ANAK 2017


CHECKLIST KELENGKAPAN SEKOLAH ANAK-ANAK !


1. Baju sekolah * jika perlu
2. Kasut dan Stokin
3. Buku Latihan
4. Buku Teks * balut dah ke belim
5. Name tag dah jahit ke ?
6. Alat tulis
7. Yuran
8. Tambang pengankutan anak-anak.
9. Makanan di sekolah
10. Duit poket


Aku rasa 10 perkara dalam CHECKLIST KELENGKAPAN SEKOLAH ANAK-ANAK  , sudah cukup atau pun ini perkara penting dalam memeastikan kelangsungan anak-anak anda ke alam persekolahan yang baru nanti. Buat ibu dan bapa, checklist ini mungkin berlainan untuk anak-anak anda yang baru sahaja masuk ke alam persekolahan terutamanya anak-anak tahun 1.


Artikel berkaitan : Benda yang kita main masa zaman kanak-kanak !


Aku rasa CHECKLIST KELENGKAPAN SEKOLAH ANAK-ANAK ini sesuai untuk anak-anak tahun-tahun atas sama ada sekolah menengah atau pun sekolah rendah. Semoga sesi persekolahan tahun 2017 memberi sinar kebaikan kepada anak-anak dan ibu bapa . Insyaallah. Buat adik-adik, selamat bersekolah. belajar rajin-rajin tau ! hehe

Sekian.

Previous Post Next Post