SIAPA DI SEBALIK MISTER POTATO ?

SIAPA DI SEBALIK MISTER POTATO ? |  Sebut je Mister Potato, mesti korang terbayang keropok mister potato atau pun korang terbayang icon keropok mister potato yang bermisai dan memakai topi ala-ala orang mexico . Betul tak ? hehe Sebenarnya keropok mister potato ini sudah lama bertapak di dalam Malaysia,malah ramai yang menjadi penggemar keropok ini ketika mereka masih di alam persekolahan. Pasti ini adalah salah satu kenangan terindah yang ada pada zaman dulu dan tidak ada di zaman sekarang . Persoalan timbul SIAPA DI SEBALIK MISTER POTATO ?


SIAPA DI SEBALIK MISTER POTATO ?


Jenama Mister Potato kembali kini dengan wajah,suara dan imej yang baru ! mereka kini tengah memperkenalkan  SIAPA DI SEBALIK MISTER POTATO ? . Rupanya ada nama lain bagi Mister Potato ini dan namanya adalah Amigo . Dia mempunyai ibu dan ayah yang bekerja menjual potato chips dan mereka ini rajin merantau ke luar negara .

Amigo ini juga mempunyai darah kacukan Malaysian dan Mexico ! Amigo terkenal dengan topi besarnya dan juga misai yang mengancam . Sebenarnya ,kisah amigo a.k.a Mister potato ini adalah kisah benar . kalau korang tak percaya baca entri >> JOM KENAL DENGAN MISTER POTATO DENGAN LEBIH RAPAT << . Dalam entri tersebut korang akan kenal dengan lebih rapat dengan Mister Potato dan yang paling penting dia nak balik ke Malaysia !

Bila dia nak balik ke Malaysia memandang dia ada darah malaysian , agak-agak korang SIAPA DI SEBALIK MISTER POTATO ni sebenarnya ? orang terkenal katanya . entahlah , aku pun masih mencari siapa identiti sebenar di sebalik Mister Potato ni. Yang aku tahu, makan keropok yang dia jual tu je. hahaha Dalam link yang aku kongsi dekat atas ini, diorang bagi hint mengenai kawan-kawan mister potato ni dekat malaysia. aku pun konfius siapa mister potato ni. korang rasa SIAPA DI SEBALIK MISTER POTATO ? Sama-sama kita nantikan kemunculannya .

Sekian .

Previous Post Next Post