Tips Masuk U !


Tips Masuk U ! | Assalamualaikum , Keputusan UPU sudah keluar baru-baru ini, maka bermulalah satu fasa baru bagi adik-adik yang lepasan SPM mahupun lepasan diploma yang bakal menempuhi alam universiti selepas ini. Tahniah buat semua ! Sudah Pasti ramai yang tertanya-tanya mengenai tip-tips masuk Univesiti kan. jom aku kongsikan sedikit untuk bacaan korang .

Cuma sedikit perkongsian dan peringatan buat semua, agar tidak terpesong jauh semasa di alam Universiti .

TIPS MASUK UNIVERSITI !

1.Jangan LUPA hubungi mak dan ayah selalu
2. Jaga Adab dgn Lecturer
3. Cari Kawan yang elok2* sbbkawan main peranan yang amat penting dalam hidup kita.
4. Jangan Ingat Univversiti ni mcm dalam TV tu. jauh sekali weh..
5. Kalau Gagal , Jngan putus asa, sebab kat Universiti, tkda yg nak support kau mcm dkt sekolah.
6.Jaga Ikhtilat, Jangan Kapel sebab menyusahkan..


Tips Masuk U !

aku rasa cukup kot 6 yang penting ni, aku bgi ni pun berdasarkan pengalaman masuk Universiti sebelum ini. tu je.  Bila masuk alam universiti , satu sahaja yang korang akan rasa iaitu kesukaran dalam membuat keputusan. Lepas masuk universiti, semua keputusan bergantung kepada kita dan kitalah yang mencorakkan alam universiti kita.

Semoga tips masuk universiti ini membantu korang dlaam membentu peribadi yang baik di alam universiti nanti. seronok budak2 skrng, dapat tips-tips free ja. siap ada pakai hashtag lagi. #tipsmasukU . tak termasuk lagi universiti confession bagai tu. kami dulu payah gila. haha . dah masuk universiti baru lah ada chance nak tanya senior itu ini . betullah ,zaman kita sudah berbeza .

good luck dan semoga berjaya !

Sekian.


Previous Post Next Post