2 Pantang Lelaki , Perempuan KENA TAHU !


TIPS PASANGAN I Selalu kita jumpa dan cari msti mengenai perkara yang perempuan pantang kalau lelaki buat. Ada macam-macam . kalau buat list tu, penuh list. haha ini bermakna lelaki kena study lebih sikit untuk memahami wanita. Disebalik study lecture note di Universiti , bukalah buku-buku atau blog-blog yang bagi tips untuk berkawan dengan perempuan.

Tips lelaki Hensem


aku hari ini, nak kopngsikan 2 sahaja tips untuk perempuan tahu supaya jangan buat benda ni terlalu kerap takut bergaduh dengan lelaki.hahaha. 2 perkara ini memang perempuan suka buat, Dia akan ulang-ulang kali buat.  sampailah dia jemu dan yang paling penting dia dapat jawapan terhadap persoalan yang dia mahu.

baik,

2 Pantang lelaki kalau perempuan buat adalah :

1. Lawan Cakap

ada banyak situasi anataranya situasi yang boleh di bawa bincang dan situasi tidak boleh bawa berbincang. selalunya lelaki tak suka perempuan lawan cakap dia dalam hal yang dia dah tetapkan.contoh dia larang buat sesuatu,tapi kau buat juga. memang lah boleh bawak gaduh.

jangan sampai dia cakap " kau buat lah apa yang kau suka " , maka korang kena pujuk dia balik. hahaha sebab dia dah malas nak nasihatkan korang dah lepas tu.

Perempuan cantik

2. Suka Tanya Banyak Kali.

Kalau lelaki dalam good mood, maka korang boleh tanya dia banyak kali.Tapi kalau dia dalam bad mood, sekali sudah. walaupun semangat membuak nak tanya soalan yang sama banyak kali, aku mohon cari waktu lain sebelum korang bertanya.elakkan bertanya ketika dia tengah bad mood. untuk mengelakkan sebarang perkara yang tidak diingini berlaku.

Dalam hidup ini,allah ciptakan kita dengan perbezaan yang ketara. dan dalam perbezaan itu ada toleransi atau kebersamaan yang membantu menguatkan hubungan kita.maka hormatilah selagi boleh , jangan cepat menghukum andai kita tidak mahu di hukum.

semoga entri ini bermanfaat.

sekian.

PENTING !

p/s : korang tahu banyak perkara yang tidak menyenangkan dengan bau yang busuk . perkara apakah yang menyebabkan anda tidak selesa dengan bau busuk ? Ini penyelesaiyannya. [ Baca Di sini ] adakah bau badan pasangan anda menyebabkan anda muak dengan nya ? 


Previous Post Next Post