#TerlajakPutehNampak !


#terlajakputehnampak I Rancangan televesyen yang di tayangkan di astro ria yang mengisahkan 3 jutawan malaysia iaitu Dato Alif Syukri,Dato Seri Vida dan Erni dekritawati . rancangan berdurasi 1 jam 30 minit itu menunjukkan kehebatan 3 jutawan malaysia tersebut.

terlajak laris

Episod tersebut di pengacarakan oleh Dato Aznil Haji Nawawi atau pak nil . pengembaraan pak nil bermula dengan menziarahi rumah dato alif syukri .Rumah serba warna emas tersebut kelihatan cantik dan indah .

NV

kemudian pak nil pergi pula ke rumah Erni Dekritawati iaitu anak sulung kepada arwah sosilawati. rumah yang di singgah itu merupakan rumah tinggalan arwah sosilawati . banyak kenangan erni dengan ibunya di biarkan terpahat di dalam rumah tersebut.

qu puteh

Kemudian yang terakhir, Pak nil singgah ke rumah Dato Seri Vida. jutawan qu puteh ! sejak dua tiga menjak ini, kelihatan DSV agak terkenal kerana ingin menaja pasukan kelantan di liga super.tetapi dalam episod ini, menunjukkan kehebatan harta DSV yang tiada tandingannya.

aku menonton program ni dengan mak aku. kami hanya tersenyum melihat orang berjaya.insyaallah satu hari nanti aku juga kan berjaya seperti mereka. doakan aku ya ! ^^

sekian.

#terlajakputehnampak

aku tak mau cerita specific mengenai harta yang mereka miliki. kerana itu hak mereka membeli.duit mereka.^_^
Previous Post Next Post