SINOPSIS FILEM LANGIT CINTA !


Filem Langit Cinta lakonan Keith FOO, Fazura , dan Farid Kamil merupakan gandingan mantap yangmenerajui filem ini. Filem arahan Osman Ali pengarah filem ombak rindu , pastinya menjanjikan sebuah filem melayu yang hebat.

SINOPSIS FILEM LANGIT CINTA
GAMBAR SUMBER : BUDIEY.COM
Selalu kita dengar, filem di adaptasi dari novel, tetapi filem ini lain dari lain apabila sebuah filem di adaptasi ke novel. agaknya macam mana ya nanti ?

SINOPSIS FILEM LANGIT CINTA !

Filem ini mengisahkan tentang seorang anak (Alif) yang taat kepada ibu bapanya dan mewarisi perniagaan keluarga mereka.Ketika dia ingin mengembangkan perniagaannya iaitu membangun sebuah resort, dia jatuh hati dengan seorang gadis kampung, bernama khadijah. dan kemudian mereka pun berkahwin.

Setelah berkahwin pelbagai rintangan dan ujian menimpa mereka . satu hari  alif terpaksa pergi ke bandar untuk selesaikan urusan, tetapi alif tidak kembali ke rumahnya selepas itu. Khadijah menanti alif di rumah. rupa-rupanya, alif mengalami kemalangan dan telah hilang ingatan.

apakah yang akan terjadi kepada keluarga alif dan khadijah ? jangan lupa saksikan filem langit cinta di pawagam berdekatan anda. macam iklan dah kan. hehehe

OFFICIAL TRAILER FILEM LANGIT CINTA !



tarikh tayangan filem langit cinta :

7 Januari 2016

selamat menonton !

sekian.
Previous Post Next Post