BIODATA YOO JAE SUK | RUNNINGMAN

RUNNINGMAN I Siapa peminat runningman , kalau tak kenal yoo jae suk. memang tak patut la. memiliki keupayaan memimpin runningman menjadi kan yoo jae suk sesuatu yang lain dari yang lain.

walaupun sudah berusia berbanding ahli-ahli lain kecuali ji suk jin. dia tetap mampu meraikan semua ahli runningman yang lain. cukup di senangi oleh runningman. sehinggakan ada satu episod di thailand yang mana yoo jae suk terpaksa pulang ke korea dan tidak dapat bersama ahli runningman. ketika itu, runningman mula merindui dia.

Yoo jae suk mempunyai sejarah yang kurang hebat berbanding apa yang dia telah lakukan dalam 5 tahun bersama runningman. dan kini dia merupakan artis terkenal di korea selatan. Berikut adalah Biodata Yoo Jae Suk .
Biodata runningman yoo jae suk

Nama : Yoo Jae-Seok 
Tempat lahir di SeoulKorea Selatan,
Tarikh Lahir14 Ogos 1972; ( umur 43 tahun)
Kerjaya :  Pelawak, Nation MC (국민 MC) 
Variety ShowInfinite ChallengeRunning ManX-Man, dan Family Outing.

Kehebatan Yoo Jae Suk, memang tidak dapat di sangkal lagi. Hampir kesemua episode runningman dia yang menang. tapi kalau sebut pasal emas. itu milik song ji hyo. Bermula sebagai orang yang selalu kalah awal dalam episode-episod pertama runningman, kemudian mula mencipta nama selepas berjaya membawa episod spy yang menggunakan pistol air.

itulah yoo jae suk.

sekian.

Previous Post Next Post