Showing posts from May, 2015

[Pengalaman ] Kisah Hantu Di Johor .

Assalamualaikum , hari ni aku nak cite kat korang satu cite hantu . whaa…

Buku Menarik untuk Dibaca !

Buku Menarik untuk Dibaca | Assalamualaikum ! lama lak aku tak update sena…

Masuk Google ?

Assalamualaikum ! masuk google ?  awat lak ubai ni tiba2 nak masuk…

Penarikan Sijil Halal Secret Recipe !

Assalamualaikum . baru-baru ni malaysia di kejutkan dengan isu cadbury da…

Lepas Gian !

Assalamualaikum . fuhh makin nak exam ni, makin kena bnyak puasa . p…

5 Minit Tulis Entri !

Assalamualaikum . seorang  blogger memang terikat dengan masa . sebab ap…

Pantun 2 Kerat !

Assalamualaikum ! hari ni ubai nak update sket pasal pantun dua kerat je…

Final Piala FA 2015 l Kelantan Kalah !

Assalamualaikum . kini sari berita utama . Pasukan Kelantan gagal me…

Live Streaming Final Piala FA 2015 I Kelantan Vs Lions XII

Assalamualaikum ! okay, mesti korang tgh cari link tuk tgk final Piala F…

3 Makanan Rutin Time Study Week !

Assalamualaikum . ohayooo .. haha syndrome exam dah mai dah !!  …

Jom Shopping Raya !

Assalamualaikum ! bismillahirrahmanirrahim . dengan ini,saya mengish…

Sampah Atau Emas ?

Assalamualaikum . hai, ambil masa sikit untuk menulis. dok hafal neuroan…

Lirik Lagu Kun Anta - Humood AlKhudher

Assalamualaikum ! la' la' la' cewah nyanyi la…

Video :: Kes Kecurian Di Malaysia

Assalamualaikum ! baru2 ni banyak betul kes kecurian dan rompakan t…

Dekat Nak Exam ni ..

Assalamualaikum ! oiii, p study laa ubai.. jiran bilik dok bising..suh s…

#shoppingraya2015

Assalamualaikum kawan2 ! kali ni ubai nak promo sket mngenai satu projek usa…

Mak Saya !

Assalamualaikum ! hai ! hari ni kan bukak fb dan whatsapp banyak yg meng…

Dubsmash.com

Assalamualaikum . buat apa tuu ~~ haha malaysia di …

Load More That is All