Sampah Atau Emas ?


Assalamualaikum .

hai, ambil masa sikit untuk menulis. dok hafal neuroanat, tiba2 terlintas di kepala .

sampah dan emas .

\


tgk kan sampah dan emas. kalau korang la kan. 

di beri peluang untuk pilih antara dua benda ni .

korang pilih apa ?

*komen kat bawah ya. kemudian baru sambung baca :P

yg pasti korang pilih emas . betula tak ?

sampah is unwanted things . yg kita tk mau, kita jijik dgn benda tu .

emas lak benda yg berharga dan orang suka terutamanya perempuan . betul tak ?

hehe

ambil ibrah dari sampah dan emas .

usah org menilai kita ni bagai sampah di tepi jalan . biar lah org nilai kita ni umpama emas .

kalau kita sampah, kita cakap la apa pun . nobody cares .

cuba emas ni di letak di celah2 pasir di padang pasir. it still valuble kan.

huhu

sorry la aku ber analogi lak.. hehe

wish me luck  ^^

sekian .

like page aku tau ! ^_^

Related Posts

There is no other posts in this category.
Previous Post Next Post