Cerekarama Syawal Mencari Cinta TV3

Cerekarama Syawal Mencari Cinta TV3.  telefilem Syawal Mencari Cinta lakonan Iedil Putra, Nadiya Nisa dan Daiyan Trisha pada Sabtu, 13 Jun pukul 9 malam di TV3. Cerita ini merupakan cerita ulangan dan di siarkan kembali untuk edisi hari raya pula.

Minggu lepas kita ada cerekarama Wish list raya. Itu pun cerita ulangan. Aku rasa sebab PKP kot, jadi tak ada drama atau telefilem baru untuk di tayangkan.


Cerekarama Syawal Mencari Cinta TV3


Antara barisan pelakon yang terlibat dalam telefilem ini adalah Iedil Putra (Syawal), Nadiya Nisaa (Erra), Ungku Hariz (Hadi), Fauzuly Hamdan (Pedot), Sabrina Hassan (Anis), Budi Citawan (Mila), Daiyan Trisha (Tasha)

SINOPSIS Cerekarama SYAWAL MENCARI CINTA


Pada pagi Raya, Syawal melepak bersama rakannya dan mereka tidak menunaikan solat sunat Hari Raya. Setelah selesai solat sunat Hari Raya, dia ternampak seorang gadis yang tidak pernah dilihatnya di kampung sebelum ini. Syawal terus berkesimpulan bahawa dia telah menemui cinta sejati.

Tonton episod penuh di sini 👇👇.


Untuk kaki drama!!

Jom join group fb >> Kaki Drama << untuk tengok drama terkini!

Dia telah mengunjung setiap rumah di kampung untuk menjejaki gadis tersebut. Selepas sekian lama mencari tanpa membuahkan hasil, Syawal terus mengumumkan kepada seluruh kampung bahawa dia akan melaksanakan rumah terbuka untuk hari raya dan semua orang dijemput hadir ke rumahnya.

Cerekarama Syawal Mencari Cinta TV3

Namun demikian, setelah selesai rumah terbukanya, gadis yang dicari-cari Syawal masih tidak kelihatan. Dia kecewa lalu berputus asa. Tanpa sedar, gadis yang dijejaki selama ini adalah Cinta, sepupunya sendiri.

Jangan lupa tonton cerekarama syawal mencari cinta ini di tv3 tau !

Selamat menonton.


Previous Post Next Post