Persembahan Naqiu : " Cuma pitching ada sikit, ada gangguan " - Juri

Persembahan Naqiu. Assalamualaikum semua! Haa, semalam aku ada kongsikan sebuah video persembahan Gegar Vaganza 2019 yang berjaya membuat Tok Ram Speechless. Korang mesti dah tengok kan. Hari ini aku nak kongsikan persembahan peserta tempat ketiga minggu ini iaitu Naqiu.

Selepas persembahan Naqiu, Para juri memberi komentar yang seperti biasa. Jom kita baca komen-komen yang diberikan oleh mereka.

Persembahan Naqiu


Manan Ngah: Pada saya melodi berunsur tradisional, but tricky. Overall generasi baru yang menyanyikan lagu ni, satu benda yang positif. Cuma pitching ada sikit, ada gangguan. Insya-allah awak boleh melangkah ke peringkat yang seterusnya.

Datuk Ramli MS: Saya kira kamu overtime. Kamu suka mencuba sesuatu dalam pertandingan. This is good. Dia akan buat kamu berubah. Cuma percubaan tu ada pitch, ada flat. Tapi tak kisah. Kedudukan terkawal.

Persembahan Naqiu



Mungkin percaturan lagu ini agak kurang menyengat seperti lagu percayalah tempoh hari. Namun persembahan Naqiu mendapat pujian kerana menyerapkan nilai-nilai tradisional dalam lagu.

Tak sabar pulak nak tengok persembahan Naqiu untuk minggu depan kan. Korang rasa Naqiu boleh jadi juara tak?

Jom komen dekat bawah ya.


Previous Post Next Post