Pelakon Cerekarama Durian Oh Durian. Hai korang ! Malam ni adalah malam ahad atau lebih dikenali sebagai Sabtu malam. hahaha mesti korang peningkan. Jangan risau, sebab entri kali ini tak akan memeningkan korang.

Baiklah. Malam ni ada sebuah cerekarama yang akan ditayangkan di TV 3 yang bertajuk Durian Oh Durian. Macam korang yang selalu baca blog aku dari dulu mesti korang dah tahu yang aku tak makan durian. Jadi malam ni aku tak mau tengok cerita ni.

hahaha. Melawak jerlah.

Pelakon Cerekarama Durian Oh Durian


Korang rasa cerekarama malam ni berkaitan apa?
**korang jawab dalam hati jer lah ya.

Jomlah kita baca info berkaitan cerita ni.

Pelakon Cerekarama Durian Oh Durian


Waktu Tayangan : Sabtu, 21 Disember 2019, 9:00 malam
Saluran Tayangan : Slot Cerekarama TV3
Pelakon - Ungku Ismail Aziz, Bella Dally, Dian PRamlee, Jalaluddin Hassan

SINOPSIS

Kehidupan Midie, seorang pemuda menjadi haru biru apabila, apa yang berlaku dalam hidupnya dikaitkan dengan pokok durian yang ditanam oleh datuknya semasa dia dilahirkan

Jom tengok sedutan cerita ni ya.



Jangan lupa untuk tonton cerekarama ini pada 21 hb Disember 2019. Bagi yang belum tahu, cerita ini di arahkan oleh Ungku Ismail Aziz tau.

Tak sabar pulak nak tengok kan. Best atau tidak. hehe

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post