BIODATA UNGKU ISMAIL PELAKON DRAMA ADELLEA SOFEA. Masuk hujung tahun 2019, ramai peminat drama tempatan mula menyebut nama pelakon kacak ini. Ungku Ismail kembali menghiasi drama pukul 7 untuk drama adellea sofea. Ramai tau peminat-peminat drama ni. hehe.

Sebelum ini,  Memang dah lama ungku ismail berada di dalam dunia seni dan dah banyak drama yang dibintanginya. Ada juga drama dia yang viral seperti Bibik-bibikku dan lain-lain. Cumanya kali ini aura dia lain macam sikit kan. 

BIODATA UNGKU ISMAIL PELAKON DRAMA ADELLEA SOFEA

Mungkin faktor gadingan pelakon dalam cerita ni yang membuatkan watak ungku ismail sangat menjadi. Partner dia dalam adellea sofea adalah Mira Filzah tau. 

Diorang berdua ni pun dah banyak kali bergandingan dah. Jadi tak ada masalah untuk membentuk keserasian dalam drama baru ni. Jom baca biodata UIA dekat bawah ini ya.

BIODATA UNGKU ISMAIL PELAKON DRAMA ADELLEA SOFEA

Nama penuh: Ungku Ismail Bin Ungku Abdul Aziz
Nama Artis : Ungku Ismail Aziz
Umur: 34 Tahun (2019)
Tarikh lahir: 26 Disember 1985

Instagram : IG Ungku Ismail.






Drama terbaru ni memang lain dari lain. Watak ungku ismail pun sangat lain. Memang satu sudut lain yang kita dapat dari lakonan ungku ni kan. Setakat ini, apa pendapat korang tentang lakonan ungku ismail. 

Aku suka watak FIR ni. Tak tahulah dia ni jenis serius atau pun tak. Asal buka mulut jer mesti nak tergelak kan. haha. Tambah-tambah masa episod awal-awal cerita ni. Memang masuk ayaq sunguh. hehehe.

Mungkin tahun 2020 nanti, akan ada banyak lagi drama-drama lakonan ungku ismail yang akan keluar. Jadi kita tunggu drama baru nanti ya. sementara itu, kita layan dulu adellea sofea ni ya.

UNGKU ISMAIL PELAKON DRAMA ADELLEA SOFEA 2019

Jom kongsikan biodata ungku ismail Aziz ini dekat facebook korang ya. Barulah meriah dengan aura drama ni kan.

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post