Sinopsis Cerekarama Dosa Semalam TV3

Sinopsis Cerekarama Dosa Semalam TV3. Hai korang. Malam ni akan ditayangkan sebuah cerekarama seperti biasa. Telefilem Dosa Semalam yang ditayangkan baru-baru ini di TV3 telah mencuri tumpuan ramai penonton. Ia merupakan sebuah drama berat yang mengupas isu rumah tangga dan dilema moral.

Antara pelakon dosa semalam adalah Izzue Islam dan Janna Nick. Mesti cerita sedih ni. hehe Oh ya, korang ingat tak lagi cerekarama minggu lepas? Best juga cerita jangan disalahkan takdir tu kan.

Cerita dia mengisahkan pasal dua orang sahabat iatu Mohamad dan Romi. Seorang jenis yang positif dan seorang lagi jenis negatif. tapi itu cerita minggu lepas lah.

Sinopsis Cerekarama Dosa Semalam TV3

Yang pasti minggu ni mesti lagi best dan menarik. Dekat bawah ni aku kongsikan sinopsis cerekarama ini untuk korang baca ya.

Cerekarama Dosa Semalam

Waktu Tayangan : Sabtu, 19 Oktober 2019, 9;30 malam
Saluran Tayangan : Slot Cerekarama TV3

cerita ini juga ditayangkan semula sempena janna nick dan Izzue Islam menjadi pengacara program Family duo. Setiap minggu ada sahaja telefilem lama lakonan mereka yang di tayangkan semula untuk tontonan para penonton.

Senarai Pelakon

Senarai Pelakon terdiri daripada Janna Nick, Izzue Islam, Khaty Azian, Tasha Shila, Aishah Atan, Atiq Azman, Ameerul Asyraf



Pelakon dalam cerita ni hebat-hebat kan. Korang boleh tengok sedutan dekat bawah ni tau.

Sinopsis dosa semalam

Perkahwinan Azlan dan Khadijah tidak direstui ibu Azlan, Rosnah kerana tidak setaraf. Jika Azlan tiada di rumah, Rosnah akan mendera Khadijah seperti hamba abdi.

itu jer lah sinopsis dosa semalam. Kesian dekat rosnah kena pukul dengan mak mertua dia. Apalah agaknya kesudahan cerita ni kan. itu korang kena tengok malam ni lah. hehe

Rosnah merupakan watak yang dilakonkan oleh Janna Nick manakala Azlan pula merupakan watak yang dilakonkan oleh Izzue Islam.

Gandingan Janna dan Izzue sebagai pelakon ni mesti lain dari yang lain kan. Jom lah tengok sedutan malam ni.


Kalau korang nak tengok episod penuh, tunggu aku update malam nanti ya.



FULL EPISOD

Jom tengok telefilem ni dekat bawah ya. aku dah update dah.


Review

Secara keseluruhannya Dosa Semalam merupakan drama bersiri yang padat dengan konflik dan dilakonkan dengan sangat baik oleh barisan pelakonnya. Kombinasi naskah yang mantap dan lakonan bermutu tinggi telah melahirkan sebuah drama keluarga yang mampu menghibur dan memberi kesan kepada para penonton.

Sambutan memberangsangkan terhadap Janna dan Izzue dalam cerita membuktikan kedua-duanya mampu menjayakan watak-watak yang serius selain daripada watak renyah. Penonton sudah pasti menantikan karya seterusnya daripada pasangan pelakon ini.

Selamat menonton. Oh ya, jangan lupa kongsikan entri cerekarama ini di facebook atau group whatsapp anda tau. Lagi ramai yang tahu, lagi meriah. hehe

Previous Post Next Post