Biodata Raja Atiqullah. Mungkin ramai yang tak perasan dengan nama Atiq Azman ini. Tapi kalau korang tengok cerita NUR 2, korang akan kenal dia. Dalam drama nur 1 kisah dia dan sup bunjut menjadi bualan.

Sup bunjut pun tak tau ke mirul oi ! hehe  sejak semalam nama raja atiqullah menjadi sebutan ramai. dia ni yang membawa watak amirul dalam drama NUR. Jejaka kacak ini merupakan antara pelakon dalam cerita ini. selain dari wajah yang kacak, dia juga mempunyai suara yang sedap dan kelancaran dalam membaca alquran yang sangat baik.

nak cerita pasal amirul atau raja atiqullah ni, apa kata kita baca biodata pelakon raja atiqullah dekat bawah ni.

Biodata Raja Atiqullah  Watak AMIRUL


Biodata Raja Atiqullah 


Nama Penuh : Raja Muhd Atiqullah
Nama Artis : Raja Atiqullah
Asal :
Umur :
Tarikh Lahir : 2000


Twitter : https://twitter.com/raja_atiqullah
Instagram : @therajaatiqullah

bagi yang tak dengar lagi alunan suara atiqullah ni, anda boleh layan di bawah ini ya.





Alunan bacaan alquran oleh amirul/atiqullah ni dirakamkan sewaktu dia dan beberapa lagi pelakon drama Nur menerjah konti Hot Fm baru ni. serius aku boleh katakan suara dia memang sedap.

dia juga merupakan bekas pelajar Maahad Tahfiz wal tarbiyyah darul iman di Kuala Terengganu. patutlah pandai baca alquran. dia juga pernah jadi imam dekat masjid tau.

Biodata Raja Atiqullah Pelakon Drama Nur Watak AMIRUL

hebat budak ni, aku doakan amirul ni terus sampaikan dakwah dimana dia berada. bila masuk dunia artis ni, macam-macam boleh berlaku. aku yakin dia kuat untuk menghadapi dugaan yang ada dalam dunia seni kita ni.

akhir sekali,

terima kasih kerana baca biodata raja atiqullah a.k.a amirul drama NUR .

Oh ya, Atiq Azman juga sekarang ini membintangi drama Nur 2 dan juga cerekarama restu ayah, Jadi kalau korang nak tengok lakonan dia, boleh lah tonton di link yang di sediakan.

Makin hensem pula si Atiq ni kan. hahaha


Post a Comment

Previous Post Next Post