Komen Juri Untuk Peserta TOP 3 Gegar Vaganza 2019 Minggu 3. Setiap minggu para peserta akan melakukan yang terbaik bagi memastikan mereka tidak mendapat komen negatif dari pihak juri.

Apabila tiada komen negatif, maksudnya markah diorang pun akan lebih baik.

Untuk minggu ini, kami kongsikan komen juri terhadap persembahan tiga peserta TOP 3 minggu ke 3 ini.


1.Naqiu Boboy - #123 (82%).

Ramli MS: semua lagu macam nasi ayam hang buat! Kamu punya intelektual sangat luas. Grafik emosi cantik. Kamu pandai berlakon juga, sangat bagus. Visual anda ketara.

Komen Juri Untuk Peserta TOP 3 Gegar Vaganza 2019 Minggu 3


Hetty Koes Endang: Semangat berjuang dan bertanding sangat kelihatan. Malam ini saya gembira... sukses! Jangan cepat puas.

[ dah baca? ] : Biodata Naqiu (klik untuk baca).

Rizalman: Anda dianugerahkan Allah apabila menyanyi segala pergerakan keluar. Semua deria berjalan satu masa.


2.Jatt - Awallah Dondang (80%).

Rizalman: Props dan set tak mengganggu persembahan. Saya kagum bila diberi bukan genre anda, tapi anda boleh mempersembahkannya dengan baik. Anda miliki vokal yang mantap dan boleh nyanyi pelbagai genre. Nak lebih lancar perlu belajar tarian.

Hetty Koes Endang: Penampilan ketiga-tiga minggu berbeza. Sebagai peserta perlu boleh bawa pelbagai genre. Syabas!

3.Wann - Asmaradana (74%).

Rizalman: Wann adalah Wann. Aura anda tetap ada walau apa juga lagu. Saya terhibur!

Ramli MS: Dia menyanyi sepenuh hati. Lagu ni mistik, tapi saya halalkan.

Semua komen ini diberikan selepas peserta-peserta ini membuat persembahan.

Untuk minggu ke 4 nanti, siapa pula yang akan menghuni top 3?

Siapa pula yang akan mendapat komen negatif pula?

Kalau nak tahu, kita tunggu hari Ahad ini ya.

Sekian.




1 Comments

  1. sebab bini suka tengok, aku tengok sekali la.

    serius, naqiu je aku tengok ada harapan nak menang. haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post