Senarai Pelakon Cerekarama Kayuhan Kasih Ayah. Hai korang. Lamanya aku tak update dekat sini kan. hehe baik. hari ni aku nak kongsikan pasal cerekarama.. cerita malam ni tak lah baru sangat. sebab dia pernah ditayangkan sebelum ni dah.

Alamaak.. tak best lah kan. hehe tapi tak pa kita ulang balik sebab cerita dia penuh dengan pengajaran. Antara pelakon utama kayuhan kasih ayah ni adalah Aman Graseka dan Azri Iskandar.

Senarai Pelakon Cerekarama Kayuhan Kasih Ayah


Memang sedih cerita ni. kalau korang tak tengok lagi, boleh tengok dekat bawah ni juga tau.

Senarai Pelakon Cerekarama Kayuhan Kasih Ayah


Waktu Tayangan : Sabtu, 16 September 2017. 9.00 malam
Saluran Tayangan: TV3

Senarai Pelakon yang terlibat adalah Aman Graseka, Azri Iskandar, Balqis Samundur Khan, Rafael El Arash, Firdaus Ghufran, Ieka Zulkifli, Liza Othman, Azza Elite, Roslan Salleh, Putri Luvna Wilma, Mohd Natshah Ismail

[ Dah tengok? ] Cerekarama Cik Shopaholic (klik).

Sinopsis


Yatim seorang yang lurus bendul, menyara hidupnya dengan menjaja menjual cendol. Namun, hatinya amat pemurah kerana sering simpati orang lain dahulu tanpa mengira kepayahan diri.



Amacam, best tak cerita ni? kalau best, komen dekat bawah ni ya. kalau tak best, cakap tak best. hehe

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post