BIODATA BALQISYH | PENJAGA PARKING DALAM AKULAH BALQIS


DRAMA AKULAH BALQIS I Sejak beberapa episod kebelakangan ini, mula timbul satu karakter baru dalam drama akulah balqis iaitu watak si penjaga parking kereta. Walaupun dia hanya menjaga parking kereta tapi, dia tetap membantu orang yang susah seperti mak ayah balqis.

Pelakon yang terkenal dalam drama Mak cun , Balkisyh kembali menyengat di dalam drama Akulah Balqis.Watak sebagai tomboi dalam drama kali ini membuktikan balkish seorang pelakon yang versatile.

Setahun aku, sudah banyak watak yang di pegang oleh Balkisyh sepanjang kareanya sebagai pelakon. Berikut biodata ringkas mengenai Balkisyh .
Mak cun
gambar sumber blog : izatie91.blogspot.com
Nama :Balkisyh Semundur Khan
Status : Berkahwin, anak 2
Drama Popular (2015) : Mok cun, Akulah Balqis

Yang pastinya, watak yang di bawa balkiyh kali ini menunjukkan kelainan. dan watak gila-gila yang pernah dia bawa sebelum ini dalam mak cun menjadikan dia seorang pelakon yang hebat. dalam drama akulah balqis, dia bawa watak tomboi. kira nak gaduh je ngan orang hehehe

bagi yang menonton drama balqis. agak-agaknya apa akan terjadi pada balqis eh ? aku tengok pun makin cuak je. hahaha

sekian.



p/s : korang kenal amyra rosli dan saharul ridzwan ? apa depa buat pulak ni. siap sky diving bagai dengan peminant. amyra rosli karoeke dengan peminat ? korang tak ? jom tengok sini .

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)